Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

7 zastosowań olejku rycynowego.


Ostatnio na popularności zyskał Olejek rycynowy. Można go kupić za kilka złoty w każdej aptece. Nasze babcie i prababcie jako właściwości znają już od dawna. Czy aby na pewno ma takie wspaniałe właściwości? Czy jego popularności jest uzasadniona?


Olejek rycynowy jest jednym z najczęściej wykorzystywanych w kosmetyce składników naturalnych. Posiada on niezastąpione właściwości zarówno zdrowotne jak i pielęgnacyjne. Co ciekawe, mimo, że roślina pochodzi z Afryki, można ją spotkać również w Polsce. Olejek pozyskiwany jest z jednej z najbardziej niebezpiecznych roślin świata- mianowicie zawierają rycynę, która ma właściwości toksyczne.  

 

1. Rzęsy- pogrubione, wzmocnione, wydłużone- taki efekt możemy zobaczyć po regularnym stosowaniu olejku. Jednak wiem, że nie u wszystkich widać takie same efekty.


2. Brwi- Zapobiega utracie poszczególnych włosków oraz wspomaga wzrost nowych włosów w brwiach.


3. Rozdwajające się końcówki- skąd ja to znam? Olejek nakładamy wieczorem na same końcówki lub parę godzin przed kąpielą. Olejek nawilży wysuszone końcówki i będzie zapobiegał rozdwajaniu włosów.


4. Trądzik- to częsty problem skóry twarzy, a olejek rycynowy i jego właściwości pomaga  w bezpieczny i naturalny sposób pozbyć się wstydliwego problemu. Zaleca się nakładać małą ilość na problematyczne miejsca na twarzy i zostawiać na noc. Rano oczyścić skórę.


5. Mięśnie- Zastosowanie olejek rycynowego w miejscach napięcia  mięśniowego, takich jak szyja czy górna część pleców. Pozostawiony olejek w tych miejscach pozwoli na szybsze ukojenie bólu.


6. Włosy-  nasze włosy każdego dnia narażone są na działanie szkodliwych czynników. Poddajemy je zabiegom fryzjerskim: suszenie suszarką, farbowanie czy prostowanie nie wpływają dobrze na nasze własny. Z czasem robią się suche, łamliwe, nie chcą się układać, tracą objętość i mogą wypadać. Najlepiej dodać olejku do jakiejś maski aby zwiększyć jej moc. Sam olejek jest za gęsty o bardzo przesuszył by naszą skórę głowy. Jednak dla końcówek jak pisałam wyżej jak najbardziej nadaje się sam olejek.


7. Paznokcie- olejek sprawia, ze są zdrowsze i silniejsze. Nakładamy olejek i wcieramy go w paznokcie.


Sam widzisz olejek posiada szerokie zastosowanie i nie jest drogi. Jest bardzo wydajny. Jednak torba pamiętać, że takich efektów nie osiągniemy od jednego zastosowania. Tylko długotrwałe i regularne stosowanie pozwoli na otrzymanie wymarzonych elektów. 


Pozdrawiam


Wpis powstał we współpracy z portalem kobieceporady.pl

10 komentarzy:

  1. jako dziewczę w 5 klasie podstawówki smarowałam rzęsy olejem rycynowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi zostało do dzisiaj :) Ale robię czasem miesiąc, dwa przerwy :)

      Usuń
  2. Poszerzyłaś moje horyzonty o olejku rycynowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam i jestem zachwycona. Naprawdę. Kondycja moich paznokci, brwi i rzęs nie do porównania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam samego olejku rycynowego, jedynie kosmetyków do brwi i rzęs na jego bazie. Działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też stosuję na rzęsy i brwi ale jak mi się przypomni :) Efekty są na pewno :)czasem na paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciągle zapominam go kupić jak jestem w aptece, dzięki za przypomnienie. U mnie fajnie sprawdza się do serum olejowego na włosy, stosowałam też na brwi i rzęsy ale zdecydowanie brakuje mi cierpliwości. Nie widziałam za to że pomaga też na napięcie mięśniowe, musze to koniecznie sprwawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger