Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Czy warto pić czystek?


Od jakiegoś czasu codziennie lubię wypić herbatę z czystka. Już wcześniej dużo czytałam o jej własnościach i sama chciałam wypróbować. Dowiedziałam się, że ta właśnie herbata ma o wiele lepszą skuteczność w oczyszczaniu i poprawianiu układu immunologicznego od herbaty zielonej! 


Po pierwsze herbata ma w swoim składzie polifenole, który doskonale potrafi rozprawić się np. z wirusami.  Podobno przynosi ulgę osobą cierpiącym na trądzik i powtarzające się choroby zatok, rozmaite grzyby paznokci i wiele innych. Sama byłam w szoku co do jego właściwości. jednak rzeczywiście po paru dniach widać po sobie lepsze samopoczucie. 


Po drugie czystek może działać również wybielająco na zęby i zastąpić nie jeden płyn do pukania jamy ustnej. 

Po trzecie czystek można stosować nawet u zwierząt domowych w celu ochrony przed pchłami czy kleszczami.

Po czwarte usuwa toksyny takie jak metale ciężkie z naszego organizmu, dlatego polecana jest szczególnie palaczom i osobą przebywającym w ich środowisku. 

Po piąte poprawia przemianę materii, a teraz coraz więcej ludzi zmaga się z tym problemem. 

Co ciekawe może go pić każdy. Kobieta w ciąży, alergik czy nawet 4 miesięczne dziecko. W żadnej grupie wiekowej nie udowodniono występowania chociażby jednego skutku ubocznego. Co dla mnie jest niesamowite. 

Kogo zainteresował post zachęcam do zagłębienia się w temat. Czystek ma tak ogromne zastosowanie, że trudno opisać go w jednym poście. 


Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Słyszałam o czystku ale jeszcze nie piłam. Opis zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie źle reaguję na czystek, dlatego też posiałam sobie swój w ubiegłym roku ale na zbiór poczekam do lata. Ten kupny mimo, że eko po prostu powoduje u mnie duszności. Zobaczę jak działa ten uprawiany samodzielnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście bardziej piłam oba i ten od pszczelarza jest 100 razy lepszy. Ale nie każdy dobrze reaguje na czystek :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja też jeszcze nie próbowałam, ale chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie planuje zakup czystka jednak nie postaci herbaty tylko zwykłego mielonego. Pozdrawiam ciepło a w wolnej chwili zapraszam do mnie www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zaczekać do lata. Wtedy bedzie zawierał więcej właściwości leczniczych :)

      Usuń
  5. Od jakiegoś czasu używa go moja mama, ja przekonać się nie mogę - smak dla mnie jest lekko odstraszający ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie smak jest tak unikatowy, że piję go z przyjemnością. Każdy ma inne smaki :)

      Usuń
  6. Piję czystek od ponad roku i bardzo polecam. Smak akurat mi nie przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swego czasu piłam czystek, muszę powrócić do tego nawyku

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc to piłam, jednak przestałam, bo po prostu nie widziałam efektów. Może za szybko zrezygnowałam?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger