Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Jak zadbać o auto, aby służyło nam latami?

Dla większości z nas jazda to prawdziwa przyjemność, jednak aby cieszyć się jazdą o każdy samochód trzeba dbać. 

Oczywiście nie mam tu na myśli tylko sprzątania, dbanie o to co pod maską to także istotna sprawa. Przedstawię Wam dzisiaj kilka podstawowych rzeczy, które należ robić, aby cieszyć się swoim autem jak najdłużej.


  • Cykliczna wizyta u mechanika

Przynajmniej raz w roku mieć dokładny przegląd auta, ale nie ten gdzie wbijamy pieczątki do dowodu rejestracyjnego, tylko na taki, gdzie wszystkie części samochodowe zostaną sprawdzone.

  • Dbanie o wymianie opon w sezonie oraz utrzymania w nich odpowiedniego ciśnienia

Wielu kierowców o tym zapomina i przez cały rok, a nawet dłużnej jeżdżą na jednych oponach- to naprawdę spory błąd. Sprawne i odpowiednie opony to gwarancja bezpiecznej jazdy oraz ekonomicznego zużycia paliwa.


  • Dbanie o odpowiednią ilość płynów w aucie

Warto regularnie sprawdzać na jakim poziomie znajdują się płyny w samochodzie i ewentualnie uzupełnić ich niedobór.


  • Tankowanie na sprawdzonych stacjach

Tankujcie tam, gdzie macie pewność, że paliwo jest dobrej jakości, inaczej po prostu niszczymy silnik. Naprawdę czasem warto zapłacić kilka złotych więcej i mieć pewność tankowania paliwa o dobrych parametrach.

Mam nadzieje, że odrobinę pomogłam :)

Trzymajcie się,
Ola

12 komentarzy:

  1. mój samochód ma ponad 20 lat, teraz już tak trwałych nie produkują, ważne są regularne naprawy i po prostu dbanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiadam samochodu, węc na szczęście nie muszę się o niego martwić. Moi rodzice troszczą się o swój samochód tak jak tylko się da.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre wskazówki, mój mąż zajmuje się wszelkimi sprawami z autem

    OdpowiedzUsuń
  4. To są bardzo ważne rzeczy aby auto służyło długo 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż się tym u nas zajmuje także przekażę mu Twoje uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w temacie samochodu się nie odnajduję, wszystkim zajmuje się mój mąż

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż jest z zawodu mechanikiem więc zna się na temacie jednak sam nie naprawia - ma swojego zaufanego kolegę do którego jeździmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem przydatny artykuł. Na razie nie mam własnego auta, ale taka wiedza zawsze się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za porady! Ja się na autach zupełnie nie znam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. najwazniejsza jest dla mnie eksploatacja pojazdu, wtedy nam służy długo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam auta więc na szczęście mnie te problemy nie dotyczą. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger