Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Jaką ładowarkę kupić?

Myślę, że nie jeden z nas miał ten problem, jestem przekonana, że Ty też. Ale jaki problem dokładnie?



Chodzi mi o kabel do ładowania. Czy nie macie tak, że po pewnym czasie, kabel który był dołączony do akcesoriów razem z urządzeniem najzwyczajniej się psuje? Ja osobiście tak miałam i to za każdym razem.

Na szczęście koszt nowego nie jest niczym rujnującym, jednak przy kupnie nowego warto zastanowić się jakie cechy powinien posiadać nowy przewód.

  • Po pierwsze wejście kabla. Tym najpopularniejszym jest kabel micro usb i takie wejście posiada większość naszych telefonów.

  • W przypadku posiadania telefonu z inną wtyczką ,warto zastanowić się nad tzw. 2in1, który posiada złącze USB-A oraz złącza - USB typu C i Micro USB. Taki kabel jest podwójnie funkcjonalny, bo oprócz ładowania umożliwia przesyłanie danych. 

  • Długość kabla, bo często jest tak, że jeśli chcemy podładować telefon w aucie jest on za krótki

To dla mnie absolutne minimum, jednak zawsze się sprawdza. A Wy macie jakieś zasady, którymi kierujecie się przy kupowaniu nowego kabla? Koniecznie dajcie znać!


1 komentarz:

  1. ja mialam problem z ładoworką do aparatu kupiłam na ebay do aparatu okazała się za duża to zwruciłam i zamówilam w innym sklepie tu się opłacało bo ładowarka pasowała do tego aparatu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger