Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Jak skutecznie wypromować markę?


Kochani jak wiecie ostatni weekend spędziłyśmy w Gdańsku na Festiwalu Kobiet. Miałyśmy tam okazję poznać wiele, naprawdę wartościowych marek, jednak były też takie, które były mało zauważalne. Dlaczego?

Wszystko za sprawą odpowiedniej reklamy, zachęty, która za zadanie miała najzwyczajniej przyciągnąć uwagę obserwatora.



Czym najłatwiej zachęcić:


  • autentyczność marki, da się wyczuć kto przedstawia realnie daną firmę, a kto po prostu leci na popularność oraz pieniądze

  • banery wielkoformatowe, to coś, co rzuca się w oczy od razu, kiedy wchodzisz na salę, a tam natłok różnorodnych marek, a ty zawsze wybierzesz tę, która jest najbardziej widoczna.

  • co dokładnie zaoferuje Ci firma przy stoisku, bo nie ukrywajmy, że największe zainteresowanie danym stoiskiem jest wtedy, kiedy coś możesz tam zobaczyć, a nawet dostać.

  • skład (w przypadku jedzenia oraz kosmetyków) aktualnie wiele osób dba oto, aby w swoim domu używać rzeczy jak najlepszej jakości.




Jak dla mnie to 4 podstawowe punkt, jakie kierują tego typu eventami.


Sam Festwial oceniam na naprawdę mocną 5+, wszystko było jak najbardziej przemyślane. Zaczynając od prelegentów, budynków, a kończąc na stoiskach. Serdecznie polecam Wam takie eventy.


Macie jakiś punkt, który dodalibyście do listy?

Pozdrawiam Ola

16 komentarzy:

  1. Wspaniały wpis :)
    Chciałam odwiedzić ten festiwal, ale niestety w tym roku się nie udało. Raz że to strasznie daleko a dwa, na razie oszczędzam fundusze. Może uda się w przyszłym roku :D Reklama dźwignią handlu jak to mówią :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Do listy mogłabym jeszcze dodać darmowe próbki produktu ;)
    Takie festiwale są naprawdę fajne ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udzialu w festiwalu kobiet! Widziałam od znajomej z IG relacje :) Było naprawdę super! Szkoda ze mnie tam nie było. Tyle gwiazd, tyle ludzi, ten klimat...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, chętnie bym się wybrała! Zazdroszczę całym sercem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam okazji być na tym festiwalu. banery są jedną z lepszych form reklamy

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak bycie nie zauważonym na takim wydarzeniu to prawie tak jakby nie być wcale. Rozmawiałam z firmami, dowiedziałam sie że skuteczne zaistnienie przekład sie na późniejszą sprzedaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis , aby wypromować markę trzeba mieć sporo cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny festiwal szkoda że tak daleko mieszkam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co jeszcze można by było dodać do tej listy. Ale te cztery punkty to też dobre rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reklama jest dźwignią handlu, ja widze jak moje dzieci są zafascynowane reklamami, sama się na nie łapię

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie przede wszystkim od marek przemawia szata graficzna, oraz sposób w jaki podchodzą do klienta, przykładowo od razu inaczej się patrzy na markę która wrzuci przykładowo cukiereczki firmowe czy też zwykłe podziękowania za zakup.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wpis. A co do Twojego pytania, to nic nie przychodzi mi do głowy niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam na takim festynie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Banery duże, wyraźne z daleka to podstawa. Jednak wiadomo ważne jest także to co dzieje się na tym stoisku i od osób przedstawiających markę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja żałuję, że jednak nie udało mi się pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna sprawa taki festival

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger