Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Komodo - Energy Drink

Kto z nas nigdy nie pił energetyka? Mało znam takich osób, pewnie to z racji tego, że wśród młodego pokolenia to dość powszechny napój.


KOMODO Energy Drink to napój energetyzujący, zalecany przy intensywnym wysiłku fizycznym i psychicznym. Proponowany jest osobom prowadzącym aktywny tryb życia, sportowcom i kierowcom. Błyskawicznie poprawia koncentrację i wytrzymałość, a dzięki wysokiej zawartości witamin przyspiesza proces usuwania z organizmu toksyn.

Napój zamknięty jest w puszce o pojemności 0,25 l. Bardzo podoba mi się projekt puszki, jest bardzo minimalistyczny, ale efektowny. A dodatkowo idealnie mieści się do plecaka czy torby.

Energetyk jest bardzo dobrze dogazowany- nie za mocno, ale i bąbelki nie ulatują od razu po otwarciu puszki.

Smak jaki miałam okazję spróbować to Mohito

W Energy drinki zawarte są takie składniki jak tauryna i kofeina, które pobudzają nasz organizm do pracy, czy wysiłku. Po prostu pobudza on nasz umysł o organizm.
Po takie pyszności najczęściej sięgają sportowcy, studenci oraz osoby, od których wymaga się ciągłego działania. Dzięki Energy Drink nie czujemy się ospale, skład dodatkowo został uzupełniony o witaminy.

Firma Komodo w swojej ofercie ma naprawdę spory wybór energy drinków, jeden z nich nie posiada cukru. A co istotne nie wszytskie mają w składzie cukier, którego teraz tak często unikamy.


Pamiętajcie jednak, że napój energetyczny to nie to samo co izotonik. Napój pobudza, a izotonik sprawdzi się podczas zapotrzebowania na wodę elektrolity podczas wysiłku.

Pozwólcie, że przedstawię Wam witaminy jakie zawarte są w tej małej puszce:
 niacyna, ryboflawina, kwas pantotenowy, witamina B6 czy witamina B12. Firma komodo poza produkcją energy drinków w puszkach, specjalizuje się w napojach półlitrowych i są to izotoniki, a także w znanych i lubianych przez wielu oranżadach

No i na koniec warto dodać, że kupując go wspieramy polską gospodarkę. Znacie Energy Drnik od Komodo? Koniecznie dajcie znać.

Pozdrawiam Ola

Ps. Ostatnio pytałyście mnie jak stworzyłam tak dobrą Politykę Prywatności na swoim blogu. Kochane nieoceniona okazała się tutaj pomoc prawna i Wam też serdecznie taką polecam, jeśli nie jesteście dostatecznie doinformowane w kruczkach prawnych.

14 komentarzy:

  1. Nie jestem zwolenniczką takich napojów. Ale znam takich co nie mogą żyć bez nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w ogóle nie piję takich wynalazków. Nie smakują mi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam w zwyczaju picia takich napojów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak smakuje, od wielkiego świętaa piję taie coś ale jest to raz nakilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale podziękuję. Jestem przeciwnikiem takich napojów i ich nie piję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie przepadam za takimi niezdrowymi napojami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta marka ma drinki o różnych smakach, czasami choć rzadko je kupuję aby dodać sobie energii ale i cukru

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakiś nowy smak, chętnie bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat nie korzystam z tego typu napojów

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie jestem za energy drinkami, nie ważne jakie by one były.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzadko pije energydrinki, moja siostra po nie sięga często, ja jednak staram się ich unikać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam po nich, jednak sama nie miałam okazji jeszcze próbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Unikam energy drinków to jednak dość spora mieszanka wszystkiego a przy mojej chorej tarczycy wolę nie szaleć

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego energy drinka, pijam je zwłaszcza przy bólu głowy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger