Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Dwa rewelacyjne serum od Lanbena


Odpowiednia pielęgnacja twarzy to podstawa, dlatego mam dla Ciebie dwa produkty, które znacznie Ci to ułatwia. 
Wiem, że ostatnio jest nas tu mało, ale wszystko jest związane z naszymi obowiązkami, których na ten moment nie jesteśmy w stanie zmienić :)

Kwas hialuronowy ma to do siebie, że musi się go używać dobrze, inaczej kondycja naszej skóry może zostać tylko pogorszona. Pamiętajcie o tym!
Opinie typu, że takie serum przesusza, ściąga skóra świadczy tylko o tym, że ktoś nie potrafi go używać.

Tego typu kwasy mają za zadanie odpowiednio nawodnić naszą skórę, nie oznacza to jednak, że mamy przestać pic wodę, bo bez niej ani rusz, a także chronić cerę przed wolnymi rodnikami.

W przypadku skóry suchej pomaga zbudować swojego rodzaju barierę ochronna.

Serum, które miałam do użytku mieścił się w plastikowej, 15 mililitrowej buteleczce z pipetą. Zdecydowanie to mój ulubiony rodzaj dawkowania kosmetyków :)

Aktualnie używam go tylko, kiedy czuję, że moja skóra potrzebuje kopa, ponieważ naprawdę daje głębokie nawilżenie.



Drugi produkt to serum z 24 karatowym złotem. Ten kosmetyk ma za zadnie ujędrnić naszą skórę i sprawić, aby była bardziej błyszcząca. Nie da się ukryć, że produkt spełnił swoje zadanie. Jak już pisałam na Instagramie jest rewelacyjny.
Szybko się wchłania, a cera skóra jest od razu taka promienna. Dodatkowo delikatnie poprawia sprężystość oraz napięcie skóry

Podobnie jak serum hialuronowe, mieści się w 15 mililitrowej buteleczce z pipetą. To idealny rozmiar do każdej kosmetyczki, do samolotu, czy innych podróży. Używam go raz w tygodniu, ponieważ moja skóra jeszcze nie potrzebuje aż takich wspomagaczy, ale naprawdę ogromny plus za rozświetlenie cery.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Jeśli nie to już od jutra rusza wielka wyprzedaż w sklepie Lanbena, gdzie upolujecie je w super cenie.

Koniecznie zajrzyjcie do dresshead, gdzie znajdziecie cudne ubrania w atrakcyjnych cenach <3

Buziaki, Agata


22 komentarze:

  1. Takie głębokie nawilżenie to jest to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam nic tej marki. Ale dużo dziewczyn chwali ją na IG.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco. Może się skuszę na to.

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie żele hialuronowe uwielbiam i często kupuję nowe ale po złoto jeszcze osobiście nie sięgałam bo raczej jest kierowane właśnie dla cery dojrzałej. Skoro rozświetla ładnie to chyba spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych kosmetyków nie znam, ale mam kilka innych od tej firmy i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie serum, mogłabym spróbować szczególnie ze złotem

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie korzystam z takich kosmetyków.. w sumie w ogóle mało, co używam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię nawilżające sera i po takie chętnie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad zakupem tych kosmetyków, ale ostatecznie wzięłam maskę do twarzy i maść na blizny. Jestem pod wrażeniem, jak świetnie spisują się te preparaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. gold fajnie wygląda :D
    ja mam maski do twarzy od lanbena i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie serum to coś co lubię z miłą chęcią wypróbowałabym to ze złotem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesująco wygląda to cudo ze złotem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty! My zamówiłyśmy maskę truskawkową do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam tej marki. Bardzo ciekawe i mnie zainteresowało gdzie można kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zupełnie nie znam tej marki, ale to serum ze złotem bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie zapowiada sie to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty. Serum z kwasem hialuronowym na pewno bym polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Te złote wygląda cudnie. Ostatnio często stosuję serum.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe produkty, myślę że moja cera by polubiła je:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten drugi produkt robi wrażenie samym wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie używałam żadnego serum, ale może w przyszłości spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja od niedawna testuję właśnie to drugie serum i generalnie kosmetyki tej marki przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger