Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Trychoxin


Od jakiegoś czasu moje włosy traciły na ilości, byłam trochę zaniepokojona. Nie do końca wiedziałam, co mogę z tym zrobić. Przeszukałam cały internet i wtedy trafiłam na Trychoxin.

Jeśli widzisz u siebie taki problem, nie bagatelizuj go. Przecież chcesz cieszyć się zdrowymi wlosami jak nadłużej, prawda?


Na początku zacznę od opisania produkty, jego użycia, a na końcu przedstawię moje efekty. Zapraszam.

TRYCHOXIN to kompleksowa miesięczna kuracja przeciw wypadaniu włosów, opracowana przez specjalistów. Aplikacja jest dziecinnie prosta.
Cała kuracja zamknięta jest w opakowaniu, gdzie znajduje się 24 ampułki z atomizerem. Kurację należy stosować w cyklu tygodniowym, przez minimum 1 miesiąc.
Sześć dni aplikacji i jeden dzień przerwy. Jedna ampułka to 2 aplikacje. Mrowienie skóry głowy lub uczucie ciepła jest reakcją jak najbardziej prawidłową, świadczącą o pobudzeniu krążenia. 
Preparat nie obciąża włosów , dlatego może być stosowany zarówno na dzień jak i na noc, na suche jak i wilgotne włosy.


Badania ukazują skuteczność w :
90 % badanych - odrost nowych włosów po 3 miesięcznej kuracji,
75 % badanych - zmniejszenie wypadania włosów po miesięcznej kuracji.


Preparat posiada trzy fazy działania dla zdrowia twoich włosów:

Faza I - Zapobieganie nadmiernemu wypadaniu włosów
Zanim zacznie się odbudowa fryzury, trzeba zmierzyć się z problemem powodującym nadmierne wypadanie włosów. Od tego zaczynamy.
Kwas oleanowy - zmniejsza produkcję dihydrotestosteronu - DHT poprzez hamowanie 5-alfa-reduktazy (DHT jest główną przyczyną utraty włosów)

Faza II - Wspomaganie włosów do odrostu
Gdy włosy przestaną już nadmiernie wypadać ich ilość kondycja zostawiają jeszcze dużo do życzenia. Teraz następuje odpowiedni moment aby pobudzić włosy do odrostu, odżywić, dotlenić mieszki włosowe. Dostarczyć im energii do intensywnego wzrostu i tworzenia baby hair. Oraz zadbać o łuskę włosa tak by zapewnić im wygląd.

Faza III - Wzmocnienie zakotwiczenia włosów
Aby efekt był trwały, należy odpowiednio wzmocnić włosy, sprawdzić by ich zakorzenienie było silne i zapewniało stabilne utrzymanie włosów odpowiedni czas po zakończeniu kuracji. 


Jaka jest moja opinia po miesiącu stosowania?

Sądzę, że moje włosy stały się grubsze oraz silniejsze. Zdecydowanie są bardziej miękkie i mnie się puszą. Ich kondycja poprawiła się o jakieś 60%. Nie wiem, czy to skutek stosowania preparatu, ale zdecydowanie mniej się przetłuszczają.

Małe baby hair, które teraz się tworzą, są potwierdzeniem, że kuracja przynosi efekt. 

Producent zapewnia, że kurację można powtarzać, także myślę, że dla lepszych efektów w najbliższym czasie do niej wrócę :)

A jakie są Wasze doświadczenia z włosami? Jak je pielęgnujecie?

Pozdrawiam Ania
Ps. Czy wiecie, że do czyszczenia ciężkich zabrudzeń sprawdzi się czyściwo bawełniane? Wyróżnia je doskonała chłonność, a także fakt, że to materiał bezpyłowy, przez co na powierzchni nie pozostanie nam żaden pył. To wszystko sprawia, że tak chętnie wykorzystywany jest w warsztatach samochodwowych, a także w zakładach przemysłowych.

14 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że kuracja przynosi efekt. To mnie na pewno zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstyd się przyznać, ale nie nakładam na włosy masek, odżywek nic - moje włosy są w dobrej kondycji, dlatego na razie nie jest mi to konieczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kuracja, jestem zainteresowana, jak wypadłaby na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie ten produkt :D Bardzo fajny post :)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga BWR ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący produkt mnie włosy wyszły ale to w trakcie chemii po pierwszej i już potem po chorobie nowotworowej mam włosy owszem ale nie jest to już co było wcześniej ech chyba mi to już tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję testować tą kuracje i byłam zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie dla mnie, z własami akurat problemu nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie musiałam szczególnie pielęgnować włosy. Starczy zwykły szampon

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy na chwilę obecną są w dobrym stanie dlatego żadne dodatkowe pomoce są zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny produkt! Naszej mamie przydałby się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi od Listopada zaczęły wypadać włosy, bagatelizowałam to Grudzień i Styczeń to była już masakra.. garściami mogłam zbierać z prysznica, podłogi, grzebienia.. Moje włosy straciły połowę objętości i dopiero zaczęłam coś robić. Tą akurat kurację trychoxin mam jeszcze w planie zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosowałam tę kurację i dla mnie jest rewelacyjna. Niestety, moje włosy są mocno osłabione i wypadają. Na szczęście ta kuracja doskonale je wzmacnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna jest ta kuracja, ja ją zaczęłam przed tym jak dowiedziałam się, że mam raka i cała kuracja poszła na marne, bo miałam chemię i nadal mam co trzy tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trychoxin moge polecić ze spokojnym sercem, ponieważ jak miałam bardzo duże problemy z wypadaniem włosów zaraz po porodzie to właśnie sięgnęłam po ten środek i mi bardzo pomógł. Tylko mała uwaga, ja stosowałam go ponad pół roku i efekty zauważyłam tak dopiero po 2 miesiącach, ale było warto troche poczekać.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger