Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Maska błotna do twarzy


Myślę, że każdy, kto czyta tego bloga wie jak ważna jest odpowiednia i zdrowa pielęgnacja twarzy.

Dzisiaj przedstawię Wam zalety maski błotnej od BingoSpa, bo muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż tak dobrych efektów po jej zastosowaniu. Nadaje się do cery skłonnej do wytrysków.

Na początku miałam wrażenie, że mnie uczuli, ponieważ po jej nałożeniu czułam takie lekkie pieczenie, jednak nic bardziej mylnego, to po prostu ekstrakt z mięty dodaje takiego świeżego uczucia i lekko przypala mentolem :)

Zawiera 3 aktywne składniki:

  • naturalne błoto z morza martwego
    super oczyszcza cerę, ujędrnia ją oraz odżywia, ten jeden produkt działa tak wszechstronnie. Nie wiem, czy wiecie, ale błoto niweluje widoczność rozstępów oraz zmniejsza cellulit. 
  • biała glinka usuwa martwy naskórek, pozostawiając zdrową warstwę
  • tlenek cynku w tym przypadku wspomaga regenerację naskórka

Z reguły nakładam tylko cienką warstwę, bo to w zupełności wystarczy, aby produkt spełnił swoje zadanie. Trzymam ją około 7 minut i pamiętajcie, aby nie trzymać jej zbyt długo, bo to wcale nie pomoże :)

Podsumowując: Maska idealnie sprawdzi się przy skórze tłustej, mieszanej, a także skłonnej do wyprysków. Delikatnie oczyszcza, złuszcza i jednocześnie regeneruje naskórek.

Do kupienia w sklepie BingoSpa za niecałe 10 zł, dla mnie warto, produkt bardzo wydajny.

Pozdrawiam Agata

21 komentarzy:

  1. Ja mam mieszaną skórę, więc to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam nic z Bingo Spa, nawet nie widziałam, że mają taką maskę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze mam sucha cerę. Bo kosmetyk jest bardzo interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  4. BingoSpa ma kosmetyki warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna forma aplikacji, jednak ta marka do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mialam kosmetyki tej marki kiedyś ale jakoś mnie do siebie nie przekonaly.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ją kiedyś i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczka nie dla mnie, ale bardzo dobrze znam kosmetyki tej firmy i bardzo je lubię. Ubóstwiam ich czekoladowy płyn do kąpieli <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko używam takich błotnych maseczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda ciekawie może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooooo, widzę znajomy produkt. Lubię tę maseczkę. Dokładnie oczyszcza buzię i przyjemnie chłodzi skórę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Az dziwne ze wczesniej nic nie mialam z tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Błotko, błotko, błotko. Haha. No może i fajny produkt, ale ja gustuję w innych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy bardzo podobną od nich :) U nas spisała się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt, cena niska więc zawsze warto spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nieraz już przejechałam się na tej marce i jakoś nie mam do niej zaufania ... Ale fajnie, że jesteś z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Testowałam już produkty z tej firmy i zawsze byłam zadowolona 😁

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta maska to coś dla mnie :) Dawno nie kupowałam niczego z BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Polecam tę produkty sama też testowałam i jestem zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie stosowałam żadnych produktów tej marki i nie wiem dlaczego te niskie ceny i szał w blogosferze mnie odstrasza..A jak z pełnym składem?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger