Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Jak dobrać odpowiedni biustonoasz?



Odpowiedni dobrany biustonosz to zmora nie jednej z nas. Sama kiedyś nie miałam pojęcia jak go dobrać, zwykle wyglądało to tak, że kupowałam jeden z większych czasem był dobry, a czasem nie.

Wtedy kompletnie nie wiedziałam jak dobrze sobie to zmierzyć. Na szczęście w  końcu trafiłam na przemiła Panią brafitterkę, która odpowiednio zmierzyła mój obwód pod biustem (cyfry) i pokazała odpowiednią miseczkę (literka), i dobrała odpowiednie biustonosze na nie jedną okazję :)

Jeśli mierzymy miarką krawiecką i przykładowo wyjdzie nam liczba 81, mówi się, aby od tego odjąć 3, co daje nam liczbę 78, a więc rozmiar 75 powinien być odpowiedni.

Po czym poznajemy, że nasz biustonosz został właściwie dobrany?
  • Na pewno po tym, że miseczki mieszczą całe piersi, a te nie tworzą żadnych wybrzuszeń nad nimi. 
  • Ponadto tył biustonosza nie odchodzi do góry w porównaniu z przodem, wszystko powinno się znajdować na jednej linii. 
  • I co ważne ramiączka podnoszą piersi, ale nie wpijają się w ramiona.  


Sama nie raz miałam z tym problem i bardzo żałuję, że nie zgłosiłam się do odpowiedniej osoby, która pomogła by mi w odpowiednim doborze. Niekiedy moje piersi wyglądały naprawdę upiorczo, nawet często wyglądały tak nie proporcjonalnie dużo, a przecież tak wiele dziewczyn kupuje biustonosze push-up.
Dajcie znać, czy poczytałybyście jeszcze o podobnych tematach, czekam na Wasze wskazówki.

Trzymajcie się ciepło,
Ania 

14 komentarzy:

  1. Ja również zawsze mam z tym problem, najgorsze że ciężko mi jest znaleźć dobry biustonosz z dużymi miseczkami, a małym rozmiarem w obwodzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na szczęście nie mam problemu z doborem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że wpis przyda się niejednej kobiecie :) Ja się już nauczyłam dobierać odpowiedni biustonosz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. post jest ok dziekuje za rady ciezko zawsze bylo dobrac go idalnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Po porodzie mam dość duży problem by dobrać odpowiedni biustonosz dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powinno być jak dobrać tylko do kogo udać się by dobrał. Wiem co mówię bo mam duży biust a pani do której chodzę "go ubierać " zawsze mi pomoże rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś totalnie nie zwracałam uwagi na dobry dobór biustonosza, ale pewnego dnia poszłam do braffiterki i totalnie zmieniłam podejście. Stawiam na wygodne, ale dobrze trzymające biust staniki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo potrzebny wpis. Dowiedziałam się trochę nowych rzeczy, za co wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja generalnie preferuję biustonosze sportowe ze względu na wygodę. Nic mi nigdzie nie odstaje, wszystko ładnie się układa, nic nie ciśnie i nie gnicie :) Oczywiście od czasu do czasu się poświęcę i założę zwyczajny biustonosz, ale dla mnie to już nie ten sam komfort. Staram się niby dobrze dobierać rozmiar, ale być może robię to nieudolnie :/

    Jestem tu pierwszy raz i zostaję na dłużej!
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem na etapie właśnie poszukiwań biustonosza idealnego. Po 5 latach karmienia piersią jest to prawdziwym wyzwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma to jak profesjonalna brafitterka. Od razu czuć różnicę😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo nie wiedziałam o tym, że trzeba odjąć 3 cm!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chętnie udałabym się do takiej brafiterki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger