Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Zima w najmodniejszych kolorach od Gemre!


Zima zamieszkała u nas na dobre. Śnieg, mróz, skrobanie szyb to już absolutna codzienność.


Absolutnie uwielbiam klasyczne fasony, kolory. To one właśnie dopełniają nie jeden ubiór, sprawiają, że stylizacja staje się po prostu boska! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa modele, które pokochacie od pierwszego ubrania, jak ja!


W swojej szafie posiadam kilka par czarnych butów, m.in. zamszowe botki, jednak zawsze brakowało mi klasycznych czarnych botków. Z racji tego, że mamy okres zimowy zdecydowałam się na te z ocieplane. Wyłożone od środka milutkim futerkiem. Takie udogodnienie przy dzisiejszych mrozach jest wręcz niezbędne!



Kolejną parę, którą chce Wam dzisiaj przedstawić to botki w kolorze czerwonego wina z czarną podeszwą. Wykonane są z materiału skóropodobnego z zadbaniem o najmniejszy szczegół. Muszę przyznać, że oprócz wygody są w rewelacyjnej cenie, znajdziecie je pod tym linkiem.



Jeśli jesteście ciekawi obszernej oferty sklepu GEMRE to koniecznie zajrzyjcie na ich stronę. Oferują nie tylko buty dla kobiet, ale także dla mężczyzn. Ponad to znajdziecie tam również kurtki, a także najmodniejsze torebki.

Pozdrawiam Milka 

22 komentarze:

  1. W czasach przed dziećmi lubiłam kozaki zimowe na obcasie, a teraz to już tylko konkretne buty o dobrej przyczepności.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne, u mnie bordo jesienią króluje

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokazane wyżej buty prezentują się slicznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i widać mega wygodne te buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. te czarne bardzo mi się podobają :)
    ja czekam na paczkę od nich . może się jeszcze buty , który wzięłam przydadzą w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie same te czarne buciki, ale z innej firmy:) lubię je;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow te czerwone są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor czerwonego wina - świetny! Buty uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mam z butami największy problem. Większość marek nie oferuje mojego rozmiaru - mam to szczęście, że moja stopa to mniej niż europejskie 35. Niestety, często korzystam z tego, co znajduję w sklepie i co pasuje, nie mam aż takiego wyboru, bo decyduje rozmiar, nie moje upodobanie. :(
    W każdym razie, zawsze wybierałam czarne obuwie, nale te powyżej nosiłabym i w kolorze czerwonego wina!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te bordowe botki mega przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obydwa modele mi się bardzo podobają, ale chyba jednak bordo wygrywa :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty są prześliczne, a czarne są moim zdaniem najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne buty i wyglądają mega elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czerwień i bordo bardzo trafiają w mój gust. Sama mam bordowe buty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te bordowe super wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczególnie te wiśniowe mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. W zeszłym roku miałam świra na burgund właśnie zimą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger