Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Serum z witaminą C Lanbena


Jak dobrze wiesz Witamina C to substancja powszechnie stosowana w preparatach kosmetycznych.  To popularny przeciwutleniacz, który chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz wielu czynników zewnętrznych.

Badania udowodniły, że obecność witaminy C w codziennej pielęgnacji skóry zmniejsza niekorzystny wpływ czynników zewnętrznych. Dodatkowo witamina C to niezastąpiony produkt do prawidłowego przebiegu produkcji kolagenu w skórze, a jak wiemy kolagen jest niezbędny, aby zachować jędrność skóry.

Kiedy byłam mała mama kupowała mi taką maść w aptece, jednak moje preferencje z biegiem lat nieco uległ zmianie. Znalazłam serum z witaminą C Lanbena. Jej skład jest prosty, ponieważ składa się z wody, glicerolu, hydrolizaty kolagenu octan witaminy C i E, śluz ślimaka
,olej rycynowy. 

Mimo zawartości olejów konsystencja szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Skóra jest bardziej napięta, zdecydowanie wygląda na mniej zmęczona. Nadaje się do każdego typu skóry, ponieważ stosuję ją ja (cera sucha) oraz moja siostra (cera mieszana).

Ogromnym zaletą serum jest jego płynna konsystencja oraz przepiękny zapach. Całość zamknięta jest w plastikowej buteleczce z pipetą.

Jak dla mnie rewelacja! Stosujecie kremy/ serum z zawartością witaminą C.

Pozdrawiam Ola 

16 komentarzy:

  1. Skoro jest takie dobrze, to może sama je wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jak byłam mała używałam maści z witaminą C, ale teraz zdecydowanie jest dla mnie za tłusta. Wiadomo, że z wiekiem cera też się zmienia. :) Serum wydaje się bardzo praktyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarze tej witaminy w takiej postaci

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały czas przymierzam się do zakupu jakiegoś serum z vit.C, ale ciągle coś ważniejszego wskakuje na górę listy zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wit. c na cerę slyszalam juz wiele pozytywnych słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że trafiłam na ten wpis. Właśnie szukam jakiegoś dobrego serum.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosuję serum z witaminą C innej firmy i rezultaty są fenomenalne. Z tej firmy używam maseczki. Doskonale oczyszcza pory i ujędrnia skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo urocza fotka :) mamy dwa produkty od tej marki, jednak mamy mieszane uczucia :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko co witaminą C dla mnie jest mega wskazane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosuje krem z witaminą C ale tego serum nigdy nie miałam, ale buteleczka jest tak kusząca że od razu chciałabym mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo zachęciłaś mnie, może sama to kupię!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam serum z witaminą C, tego nie miałam okazji testować, akurat z Lanbena mam inne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lanbena - dla mnie to nowa firma, zapoznam się z ich produktami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może sama bym wyprobowala, ostatnio moja cera zostawia wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger