Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Gdzie znaleźć dobrą kawę mieloną?


Uwielbiasz zapach i aromat kawy? Nie wyobrażasz sobie rozpoczęcia bez niej dnia? To zdecydowanie wpis dla Ciebie!

Absolutnie nie wyobrażam sobie dnia bez kawy. To coś, co napędza mnie do działania. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje małe odkrycie.

Jakiś czas temu odkryłam We Are The Coffee!, to multi-brandowy sklep z kawą. Specjalizują się w dystrybucji kawy w kapsułkach, w ziarnach, a także zielonej. Posiadają nawet herbatę w kapsułkach!

Zdecydowanie jestem fanką klasycznego ekspresu, dlatego mój wybór musiał paść na kawy mielone.


1.Rene Ground Coffee Crema

Jest to kawa dla tych, którzy szukają czegoś więcej niż klasycznej kawy. W tej kombinacji znajdziemy aromat owoców cytrusowych, słodkiej czekolady, a także nutę karmelu, co nadaje jej odrobinę amerykańskiego stylu.

Sama lubię ją pić w połączeniu z moimi ulubionymi ciastkami. To ta kawa, którą lubię się delektować przy ulubionej książce, czy czasopiśmie. Całość zamknięta jest w hermetycznym opakowani, co daje gwarancje delektowaniem się jej walorami w pełni.

2. Rene Ground Coffee Exquisite Blend

Któż z nas nie kocha arabiki? Kto nie kocha czekolady? osobiście nie znam. Połączenie obu tych produktów w jednym opakowaniu to absolutny hit. Nie ukrywam, że to moja ulubiona kawa. Dzięki czekoladowej nucie już nawet czekoladka do niej nie jest mi potrzebna. Klasyczne połączenie średnio palonych ziaren kaw arabika. Wszystko prosto z Ameryki Południowej oraz Środkowej.

Pamiętajcie, aby wybierać kawy dobrej jakości. Przede wszystkim muszą być to dobrze wyselekcjonowane ziarna, które od razu zamykane są w opakowaniach, dzięki którym nie stracą aromatu oraz smaku.

3.Rene Ground Coffee COCONUT
Jestem wielką fanką kokosu, więc to zdecydowanie moja ulubiona kawa. To ta na zły mood. Delikatne ziarna kawy, które już po chwili poczuć zniewalający smak kokosu. Dla mnie bomba!

A Wy jaka kawę lubicie najbardziej?

Pozdrawiam Milka

13 komentarzy:

  1. Ja jestem miłośnikiem kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kawę, jak dla mnie jest obowiązkowym punktem dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. podejrzewam, że musi fajnie smakowac ona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej kawie :) Ja mam ekspres Caffisimo, dlatego najczęsciej piję Tchibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam kawę, ale mam swoja ulubioną i nie lubię zmieniać

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam swoją ulubioną kawę. Ogólnie jestem wielkim kawoszem..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię czekolady :P A kawę też mam swoją ulubioną i nie lubię zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię dobrą kawę tej nie miałam okazji jeszcze próbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kawę, ale tej nigdy nie piłam. Jestem ciekawa, czy jest równie aromatyczna jak prawdziwa kawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham kawę. Nie wyobrażam sobie dnia bez niej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam kawę, ale rzeczywiście za tą dobrą i aromatyczną trzeba troszkę zapłacić. Zresztą każdy też lubi troszkę inny smak.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie pijam kawy. Nie czuje takiej potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger