Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Nowości od Nailscompany


Uwielbiam nowości i cieszę się, że dzięki prowadzeniu tej strony mam okazję robić to coraz częściej. Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o dwóch produktach, bez których paznokcie nie były by takie ładne.


NC Nails Company to marka o międzynarodowym zasięgu. Naszą wizją jest to aby zostać marką, która potrafi dostosować do zmieniającego się rynku i tendrów.


Pierwszy produkt, do którego na początku nie byłam kompletnie przekonana to Base&Top w jednym. Pierwsze, co pomyślałam: Jak to? Dwa tak istotne produkty w jednym opakowaniu? To nie może się sprawdzić. Jednak sprawdziłam i mogę powiedzieć z czystym sumieniem: to jest to!


Na samym początku oczyszczam płytkę, nadaje jej odpowiedni kształt. Następnie aplikuje primer, który wchłania się jakieś 30 sekund. Potem nakładam Base&Top i wkładam do lampy na 120 sekund. 
Jednym słowem postępujesz tak samo jakby było to oddzielne przedmioty. Po nałożeniu odpowiedniego lakieru zakańczam go tym samym produktem Base&Top.

Piszę Wam moją opinię po 2 tygodniach od zastosowania zarówno lakieru 2 w 1 oraz lakieru hybrydowego Poopy <3

Lakier to nowość firmy NailsCompany. Posiada dobrą pigmentację oraz równe krycie. Kolor jest na pewno wyjątkowy i dość nie typowy. Z jednej strony bardzo soczysty, a jednak ma w sobie coś subtelnego. Sprawdzi się przy letnich stylizacjach i zimowych swetrach.

Pozdrawiam Ania


PS. Czy wiecie, że brylant uważany jest za najszlachetniejszy i najtrwalszy minerał. To właśnie dlatego tak często podczas tego magicznego zdania: Czy wyjdziesz za mnie? podarowywane są pierścionki zaręczynowe z brylantem. Ma to za zadanie utrzymać trwałość łączącego zakochanych uczucia. 

17 komentarzy:

  1. Równe krycie to dla mnie najważniejsza rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się równe krycie to jedna z rzeczy, na które w pierwszej kolejności zwracam uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tych nowościach, jednak nie widziałam jeszcze recenzji na ich temat. Byłam bardzo zaciekawiona odnośnie tego jak kryją. Obstawiam, że niedługo wpadną w moje rączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poppy Color - kolor maku - całkiem przypadł mi do gustu. Taka w sumie klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają naprawdę ciekawie. Może je sobie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te lakiery, mają fajną kolorystykę i jakość. Są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kolorystka :) no i brawa za rowne krycie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię lakiery tej firmy są trwałe i mają fajną pigmentacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bazę, top i lampę do hybrydy od nich i bardzo lubię te produkty..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy u mnie by się tak długo trzymał. Nie jest przypadkiem zbyt gęsty?

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam te hybrydy, piękne

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety hybrydy tej firmy się nie sprawdziły... :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam żadnych Lakierów z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  14. Marka niby o międzynarodowym zasięgu, ale ja pierwszy raz o niej słyszę. Moja dziewczyna zresztą też

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolory lakiery. Lubię takie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger