Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Moje ulubione akcesoria na jesień i wiosnę – totalny must have w mojej szafie

Najwyższy czas uzupełnić szafy, bo za oknami mamy już zimę i niedługo zawita do nas upragniona wiosna! Moja garderoba jest już gotowa na nowy sezon. Postawiłam na najmodniejsze akcesoria odzieżowe tej wiosny, które niejednokrotnie pojawiały się jako dodatki do kreacji na międzynarodowych pokazach mody. Co tym razem postanowiłam kupić? Tego dowiecie się czytając poniższy wpis. Może i tym razem będę dla Was modową inspiracją 😊 


Prawdziwe, jesienne hity


W akcesoriach damskich prym wiodą skórzane plecaki, które doskonale
sprawdzają się jako alternatywy wobec klasycznych torebek. Wygodne, poręczne i piękne plecaki vintage skradły serca wielu fashionelek. Muszę przyznać, że plecak vintage z solidnie wykonanymi detalami jest strzałem w dziesiątkę. Skórzany plecak damski sprawdza się w stylizacjach z długimi spódnicami i jesiennymi płaszczami. Bez problemu można włożyć go również do outfitu złożonego z tak lubianych casualowych jeansów. Sądzę, że ten rodzaj plecaka będę nosiła przez cały wiosenno letni sezon 2019. Nawiązanie do stylu retro połączone z współczesnymi kreacjami to zdecydowany hit. Warto nosić plecak vintage do pracy i na uczelnie, ponieważ bez najmniejszego problemu mieści on laptopa, tablet, dokumenty w formacie A4. Najważniejsze jest to by w trakcie wyboru odpowiedniego modelu pamiętać o swoich potrzebach, bo w ofercie wielu marek znajdziemy rozmaite rozmiary plecaków damskich od małych po dosyć obszerne. 

Nie rozstaję się jednak ze skórzaną torbą na ramię, która pojawiła się w niejednym modowym czasopiśmie. Mimo, że plecak vintage jest świetny od czasu do czasu będę sięgała po skórzaną torbę. W końcu w stylizacjach warto stawiać na różnorodność. W garderobie nigdy nie powinno być nudno. Kupując torbę skórzaną na ramię warto zwrócić szczególną uwagę nie tylko na jej zewnętrzne walory, ale także wykończenie wewnętrznych kieszeni. Łatwo jest kupić torbę, której wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Dlatego ja już kolejny sezon stawiam na propozycje toreb z naturalnej skóry, które można kupić w sklepie online SuperGalanteria.pl. Ten sklep jest niezawodny, zawsze pozytywnie zaskakuje wysoką jakością asortymentu i korzystnymi cenami. 



W czasie jesienno-zimowych miesięcy zaczynamy tęsknić prędzej bądź później za wiosną. Dlatego warto zatroszczyć się o akcesoria z motywami kwiatów. W końcu to one są symbolem wyczekiwanej wiosny. Nie bez powodu w mojej torebce znalazł się piękny portfel damski w kwiatki. Dzięki niemu każdego dnia będę miała pod ręką odrobinę wiosny 😊 Szczerze polecam tego typu rozwiązanie, które pomoże przetrwać szaro-bure, chłodne tygodnie. 






Wybrane akcesoria to wyjątkowe dodatki odzieżowe, które sprawią, że każda stylizacja nabierze wyjątkowego charakteru. Zestawienie klasyki ze stylem vintage, zwykłych jeansów ze skórzaną torbą czy włożenie modnej czapki na zimę sprawią, że staniesz się niczym jesienno-zimowa ikona mody, ale już kierująca swoje myśli w kierunku wiosny!
Pozdrawiam Milka

13 komentarzy:

  1. Ostatnio dostałam nowy portfel. Też jest we wzór kwiatowy. Jest większy od zwykle posiadanych przeze mnie portfeli, ale generalnie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te torby są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już myślę nad zmianą garderoby na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skórzana torba na ramię jest super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz chcę założyć piękne zwiewne sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecaki mi się bardzo podobają. Mam podobny w swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często są spotykane te skórzane plecaki i świetnie wyglądają! Chętnie bym sobie takowy sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duże torby i elementy w kwiaty to moje wiosenne must have.

    OdpowiedzUsuń
  9. skórzana torba bardzo fajna, podobają mi się takie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam swoją ulubioną markę jeśli chodzi o torebki i zawsze idealnie się wpasowują w mój gust i trendy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię plecaki w sezonie letnim są wygodne i dużo można do nich spakować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne plecaków. Ciekwe portfele.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger