Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Nowości od REVERS COSMETICS


Ostatnio przyjrzałam się dokładnie, co tak naprawdę najchętniej czytacie na tym blogu i doszłam do wniosku, że są to wpisy o kosmetykach do makijażu. Właśnie dlatego zapraszam do przeczytania o nowościach od mojej ulubionej firmy :)


Mam dla Was dzisiaj 3 kosmetyki, które testowałam przez 2 tygodnie. Ciekawi efektów?


1. Mineralny róż

MINERAL BLUSH Perfect make-up znajduje się w  czarnym opakowaniu z klapką.
Odcień na jaki się zdecydowałam to No14, ponieważ wg mnie wygląda najbardziej naturalnie, a o taki efekt właśnie mi chodzi. 

Ma bardzo lekką formułę i super się go rozprowadza. Już jedna aplikacja wystarczy, aby uzyskać zdrowy, dziewczęcy efekt.

Posiada dobrą pigmentację, chociaż produkty poniżej ma odrobinę lepszą. Róż utrzymuje się tak do 5 godzin po aplikacji. Jego cena za 7,5g wynosi 6,29, także rewelacja.



2. Puder brązująco – rozświetlający

Bardzo lubię efekt naturalnej skóry, jednak odrobinie rozświetlonej, z racji tego, że mam mysią cerę. Wybrałam numer No1 i był to strzał w 10! Nie jest za ciemny i idealnie wpasowuje się w moja karnację. Bardzo łatwo aplikuje się go grubym pędzlem. 

Produkt jest bardzo dobrze napigmentowany, ale nie na tyle, aby tworzyć plamy. Stapia się ze skórą, nadając naturalny wygląd. Jest bardzo trwały, nie spływa z twarzy. Jakość jest rewelacyjna, a cena naprawdę niska.  Za ten wydajny puder zapłacimy 12 zł za 9g. 


3. Kredka automatyczna
Jak pisałam Wam nie jeden raz, nie potrafię wyjść z domu bez brwi. Kredka sprawdza się super, jej konsystencja jest idealna- nie za twarda, nie za miękka. Nie jest oleista, więc nie zostawia smug, rozprowadza się ją naprawdę dobrze. 

W razie, gdy gdzieś wyjadę, albo brwi są za ciemne poprawiam szczoteczką. Trwałość jest wręcz pancerna, naprawdę bez zarzutu. 

Jestem naprawdę zadowolona z tych produktów i używam ich praktycznie codziennie. A Wy co nowego ostatnio odkryliście? 

Pozdrawiam Ania


13 komentarzy:

  1. Mam ochotę na poznanie tego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę połączenie różu z bronzerem. Ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka automatyczna kredka jest bardzo praktyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam produktów od tej marki, ale ten róż wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder może się spodobać mojej siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kosmetyki i ładne odciennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki tej marki i kilka z nich używam regularnie, jednak tych jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tą firmą nie współpracujemy już od dawna:( A szkoda, bo bardzo lubialysmy ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są te nowości ach zazdroszczę ich poznawania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ich produkty nie przypadły mi do gustu, bardzo kopiują od innych firm :/

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa kredki automatycznej, jakby się u mnie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie róż to podstawa makijażu!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger