Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

#PixiLove Natural beauty


Nie wierzę, że ktoś, kto interesuje się makijażem nie zna marki Pixi. Wybór kosmetyków jest ogromny, a sama firma dba, aby na rynku ukazywały się najwyższej jakości kosmetyków.


Dzisiaj chciałabym przybliżyć Wam paletkę jaką otrzymałam w przesyłce walentynkowej: Natural Beauty.

Znajduje się w niej 12 odcieni, które pięknie oddadzą nasze naturale piękno i w sposób nienachalny dodadzą uroki codziennemu make upowi.


  • Sheer Sand, 
  • Metal Mauve, 
  • Petal, 
  • Antique Rose, 
  • Rose Clay, 
  • Metalic Rose, 
  • Deep Taupe, 
  • Foiled Bronze, 
  • Soft Brown, 
  • Chocolate Brown, 
  • Cocoa Shimmer, 
  • Bronze gleam


Paleta jest doskonała dla osób, które preferują neutralną kolorystykę. Ja osobiście jestem zachwycona. Sprawdzi się do użytku codziennego, jak i przy większych wyjściach. Opakowanie jest bardzo estetyczne i minimalistyczne, aż chcę się po nią sięgać. Małym minusem jest brak lustereczka, ale z tym można sobie poradzić :p

Cienie nie podrażniają a wszystko dlatego, że są wykonane z mineralnych składników
To produkt bardzo trwały, wytrzymuje na powiekach cały dzień, nie osypuje się, ani nie zbiera się w zgięciach. 

Jeśli chodzi o ich fakturę to z jednej strony są suche, ale jednak mają w sobie coś z masła?, nie do końca wiem jak to opisać. Ich synestezja następuje bez większych problemów. Na powiece prezentują się naprawdę rewelacyjnie. Mimo trwałości bez problemu, z użyciem płynu micelarnego, schodzą z powieki.

Ich pigmentacja jest bardzo dobra, wręcz stalowa. Sprawdzi się u amatorów, a także u profesjonalistów.


Paleta Natural Beauty od Pixi jest naprawdę świetna i mogę polecić ją z czystym sumieniem.

Użytkowanie jej to dla mnie czysta przyjemność!

Pozdrawiam Milka

21 komentarzy:

  1. wow super to wyglada ja jakoś tej firmy nie kojarze

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te palety.Można z nimi stworzyć mnóstwo różnorodnych makijaży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te palety mogłyby się spodobać mojej siostrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny zestaw, piękne palety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takim zestawem bym nie pogardziła. Nie znam się jeszcze z tą marką niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne sa te 2 paletki. Stosowałam dzisiaj jedną z nich i pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zawartość tej paczuszki ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu marzymy o jakiejś paczce od pixi 💕 zazdroscimy

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja, moje marzenie.ale coś nam nie po drodze;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo osób ostatnio ma te kosmetyki od pixi, chętnie bym je przetestowała bo wyglądają na prawdę ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi wrażenie. Szkoda, że mi się nie udało jej dostać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kosmetyki od Pixi, a paletki są genialne. Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od Pixi na razie mam słynny tonik i juz go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te palety są piękne <3 Muszę na nie zapolować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten zestaw i to była miłość od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pixi ostatnio nieźle się promuje! Brakuje mi tu zdjęć palety :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te paletki :) Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny i duży zestaw. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna paczka ! PIXI ma świetne kosmetyki, znajoma używa i zachwala.

    OdpowiedzUsuń
  20. O rany, ale paka! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!!! Ale robi wrażenie! Czy dla uczuleniowców by się sprawdziła?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger