Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Zamszowe botki


Absolutnie uwielbiam przeglądać buty, jakie są trendy, upodobania innych. Dzisiaj zapraszam Was na moją mini recenzję botków, które ostatnio zamówiłam w sklepie internetowym GEMRE



Są idealne na jesienną aurę. Botki zostały wykonane z eko-zamszu, z boku posiada suwak, dzięki któremu buty wkłada się w ekspresowym tempie. Sama wysokość buta to 15 cm, buty sa na małym klocku o wysokości 5 cm.



Na nogach prezentują się bardzo elegancko i smukło. Noszę od prawie miesiąca i ani razu mnie nie obtarły, są bardzo wygodne. W moim przypadku wymiana nie będzie konieczna, ale zawsze możecie to zrobić 30 dni od zakupu.

Znacie markę GEMRE? Mieliście jakieś buty? Jak się sprawdziły?


Pozdrawiam Milka

19 komentarzy:

  1. Niestety nie znam tej marki,buty bardzo ładne.Najważniejsze żeby były wygodne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki. Na takie obecne pogody preferuję skórzane botki lub inne obuwie. Zamszowe ma ten minus, że nadaje się tylko przy ładnej pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki, ale też rozglądam się za jakimiś nowymi butami na tę porę roku. Na razie bez skutku, ale szukam intensywnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty całkiem fajne, ale zamsz niestety nie sprawdza się w deszczową pogodę

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że znam :) Właśnie wrzuciłam zdjęcie na instagram w ich botkach :) Mają naprawdę bogatą ofertę, a przy tym nie pojawiają się kosmiczne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, czarne botki. Idealne na jesienne spacery.Można do nich dobrać dowolne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne botki na co dzień do noszenia. Chociaż ja już mam tyyyle butów na jesień, że nic nowego sobie na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki. A botki fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marki nie znam. Ładnie się prezentują, zresztą jak większość butów zamszowych. Niestety nie przepadam za tym materiałem, ze względu na problem z utrzymaniem czystości. Są też wg mnie zbyt delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne botki! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię zamszowych butów. Wydaje mi się, że na naszą deszczową jesień to średnio się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za zamszowymi butami ale fason mają fajny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, miałam kupić podobne buciki ale jednak wybrałam inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez stawiam na klasykę, chociaż wole ze skóry

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam marki, aczkolwiek szukam właśnie kozaków na zimę, więc chętnie przejrzę ich asortyment :).
    Świetny blog, obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger