Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Pomysł na świąteczne stylizacje



Grudzień to czas, gdzie wszystko kręci się wokół świąt. Dzisiaj chciałbym Wam pokazać propozycję stylizacji, które mam nadzieje zainspirują Was do stworzenia własnych. Zapraszam.


Święta to czas, gdzie mamy czuć się komfortowo, ale zarazem elegancko, bo podpowiada nam tradycja. Każdy z nas szuka jakiś inspiracji, aby w te świąteczne dni wyspać jak najlepiej, taka jest już po prostu nasza mentalność. Pokażę Ci stroje, moim zdaniem bardzo kobiecie. Zapraszam Cię serdecznie.


Piękna dzianinowa sukienka z plisą na dole, która jest hitem tego sezonu. Posiada głębokie wcięcie, które z pewnością doda nam trochę kobiecości. Rękaw 3/4 posiadający tiulową wstawkę, a zakończony jest subtelna koronką. Idealne dopełnienie stanowią klasyczne, błyszczące czółenka.


Sukienka - born2be.pl
Buty - bron2be.pl
Koszt stylizacji: 180 zł


Czarna prążkowana sukienka z dzianinowego materiału. Posiada szeroki kołnierz oraz delikatne wcięcie z boku. Fajnym uzupełnieniem takiej stylizacji będą złote kolczyki oraz delikatna pozłacana bransoletka.
Sukienka -
lavard
Kolczyki - ebutik
Bransoletka - ebutik


Koszt stylizacji: 300 zł



Dopasowana sukienka w wydłużające paski z asymetrycznym dołem. Myślę, że sprawdzi się nie tylko podczas świąt. Bardzo dobrym dopełnieniem będzie szpilka. Ja zaproponowałam taką z dość nietypową podeszwą, to zawsze jakieś odejście od klasyki.

Sukienka - bialcon
Szpilki - born2be.pl

Koszt stylizacji: 400 zł

To moje 3 propozycje, mam nadzieję, że Wam się spodobały. Dajcie znać, czy chcielibyście takie wpisy częściej.

Wpis powstał w ramach akcji Blogrudzień, w którym mamy okazję brać udział po raz pierwszy, za co dziękujemy przesympatycznej Madzi z bloga MagdaM.

A oto inne dziewczyny, które biorą udział w akcji:

1 grudzień – Mama na całego
2 grudzień – Tarapatka

3 grudzień – Dzieciorka 
4 grudzień – Szczęśliwa Siódemka
6 grudzień – Z naciskiem na szczęście 7 grudzień - Przed ślubem 8 grudzień – Mama Asia Ogarnia 9 grudzień – Wysmakowana 10 grudzień – Dziubdziak

11 grudzień – Pozytywny Dom 12 grudzień – Młoda mama pisze 13 grudzień – Atrakcyjne wakacje z dzieckiem 14 grudzień – Młoda Mamma
15 grudzień - Kopaninia.pl
16 grudzień – Pogodnie przez życie 17 grudzień – Humory Zmory 18 grudzień – Asertywna Mama 19 grudzień – Jaśkowe Klimaty 20 grudzień – I jak w domu 21 grudzień – Carpe Diem 23 grudzień - Mamusiowy świat 27 grudzień - Na wysokim obcasie 28 grudzień – Dieta to Kobieta 30 grudzień – Magda M. Blog

Pozdrawiam Ania

40 komentarzy:

  1. Kocham czerwień, ta pierwsza stylizacja jest stworzona dla mnie :) Cena też bardzo korzystna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podoba się pierwsza stylizacja. W sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stylizacje, bardzo mi się podobają. Lubię chodzić w sukienkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta czerwona sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy bym się zdecydowała na plisy (nie przepadam) ale na zdjęciach, przyznaję, że wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba pójdę w klasykę, najlepsza opcja

    OdpowiedzUsuń


  7. Sukienki czerwone/bordowe to moje must have na świąteczny okres :) Ta, którą proponujesz jest piękna!A te kolczyki z gwiazdami - moja bajka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona sukienka bardzo w świątecznym klimacie :) Ja w tym roku też stawiam na te kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi bardzo podobają się dodatki w formie biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnia sukienka śliczna. Dla mnie byłaby w sam raz do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka w czerwonym kolorze jest piękna. Idealną na święta.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zestawy, zawsze przy kolacji wigilijnej, w święta wybieram sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czerwona sukienka najbardziej mi się podoba :) Świetne zestawienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna dzianinowa sukienka z plisą na dole to cudo! Mam ją w czarnej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo piękna sukienka, ciekawy pomysł z tą akcją. Mam nadzieję, że w przyszłym roku też coś takiego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobała mi się ta pierwsza czerwona sukienka, jaka szkoda, że już nie ma mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ta czerwona sukienka. No, rewelka. Obawiam się, że może być dla mnie za długa a skrócenie spowoduje zmianę fasonu, ale i tak ją upoluję, żeby chociaż przymierzyć. Piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta ostatnia sukienka, byłaby dla mnie idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszcze wszystkim kobietom, które noszą szpilki, noga pieknie w nich wygląda...a do tego czerwona sukienka- sama klasa :) Ja mam 183cm wzrostu więc niestety szpilki u mnie odpadają, ostarni raz miałam je na ślubie 11 lat temu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię wyglądać ładnie i tak odświętnie. Wtedy czuję się dużo lepiej ze sobą i na różne okazje bardzo starannie dobieram ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, ponadczasowe stylizacje. A te ostatnie szpilki.... wow!

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacje naprawdę ciekawe i wpadające w oko. Najbardziej podoba mi się w szczególności ta bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czerwona sukienka to dla mnie numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie dla mnie najlepszą stylizacją byłaby ta pierwsza! Uwielbiam czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj cudowne propozycje! Jeszcze nie mamy sukienki na wigilię 😓 czas działać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak, ta czerwona miażdży! Dodatkowo może dałabym radę w niej karmić dzieciaka;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerwona stylizacja przemawia do mnie najbardziej :) Mam już coś podobnego w szafie, a dodatkowo na rękawach są perełki, które niesamowicie do mnie w tym roku przemawiają :) Ostatnio jednak spoglądałam również na czarną, plisowaną spódnicę i zastanawiam się czy nie będzie moją stylizacją, jeżeli chodzi o Boże Narodzenie. Bardzo dziękuję za inspiracje, muszę się zmotywować, żeby jeszcze zrobić jakieś przedświąteczne zakupy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe, klasyczne propozycje. Czerwien najbardziej kojarzy mi sie ze swietami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwsza sukenka, druga figura, trzecie szpilki. Tadam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w tym roku jeszcze nie zdecydowałam w co ubiorę sie na święta. Stylizacje przygotowane przez Ciebie są piękne i klasyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam nie przykuwam zbyt wielkiej wagi do świątecznych ubrań, by jak najlepiej wyglądać.. Stawiam na klasykę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aleksandra Piętowska9 grudnia 2019 14:34

    Pierwsza dla mnie idealna ♥️ kolor, który kojarzy mi się że świętami i krój przyjazny matce karmiącej ������

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacje ciekawe. Szkoda tylko, że dla szczupłych. Ale bardzo mi się podobają czarne szpilki z drugiej propozycji. Są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, eleganckie stylizacje. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  35. czerwień i zloto to moje swiateczne polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się spodobała stylizacja numer 2, czułabym się w niej wygodnie, a zarazem pewnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham sukienki i szkoda, że wpadłam na post tak późno, bo już nie zdążą dojść do świat :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Każda stylizacja jest wyjątkowa. Myślę, że każdy w towarzystwie rodziny chce się pokazać z jak najlepszej strony. Ja zazwyczaj stawiam na prostą, lecz wygodną sukienkę oraz złotą biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam sukienki. Są najłatwiejszą opcją jeśli chodzi o ubranie się. Nie musimy martwić się o dobieranie poszczególnych elementów stroju, wystarczy wybrać sukienkę która nam odpowiada, kilka dodatków w postaci butów, kolczyków i wisiorka i stylizacja gotowa. Ja osobiście nie przepadam za czernią podczas świąt, dlatego najbardziej spodobała mi się Twoja pierwsza propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo lubie sukienki mam tej firmy i powiem rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger