Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Jak posprzątać mieszkanie po "rewolucji" ?



Jak wiadomo nie każdy lubi sprzątać. Niestety nie da się ukryć, że ten obowiązek jest z nami w każdym miejscu, czy to w domu, czy w mieszkaniu, jednak jest na to sposób.

W temacie zaznaczyłam, że będę tu opowiadać o rewolucji, co kryje się pod tym słowem? 


Mam tu na myśli sprzątnie na przykład po wyprowadzce i opuszczenia tego miejsca. Nie wypada bowiem zostawić po sobie nieporządek. Żadne stare rzeczy, klamoty nie wchodzą w grę. 



Oczywiście zakres porządkowania zależy od tego w jakim stanie zostawaliśmy to miejsce.  
To na tej podstawie należy dobrać odpowiedni sprzęt oraz środki czyszczące. Ścierki, szczotki, mopy, odkurzacz to równie ważne narzędzia jak materiały budowlane, które ułatwiają nam prace remontowe. Jeśli jednak to Cię przeraża to jest na to skuteczny sposób.



Mianowicie wykwalifikowana kadra sprzątającą, która zna się na tym fachu niż niejeden z nas. Firma Sprzątanie w Warszawie 24 oferuje rzetelnych, uprzejmych pracowników, a także własny sprzęt niezbędny do czystego pomieszczenia. Wszystko w bezkonkurencyjnych cenach. Wszystkie szczegóły dopasowywane są do klienta (czas, ilość personelu, preferencje). Jestem pewna, że będziecie zadowoleni.


To co, skusisz się?

Pozdrawiam Milka


8 komentarzy:

  1. Co za zbieg okoliczności, właśnie sprzątam po remoncie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprzątanie... Udręka i niekonczaca się historia 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z dobrymi ludźmi sprzątanie bywa nawet zabawne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedawno w domu miała remonty to generalne sprzątanie trwało aż 4 dni.. masakra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię sprzątać, więc raczej nie skorzystam z czyichś usług :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę sama :) nikt mi tak nie zrobi jak ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprzątanie ach jak ja tego nie lubię chętnie powierzyłabym to firmie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm.. Ja już wolę sama to zrobić niż dodatkowo ponosić koszty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger