Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Nowości Drogeria Natura


Dawno nie było tu nic od drogerii Natura, dlatego czas to zmienić. Mam dzisiaj dla Was dwie nowości w wielu wariantach. Ciekawi?

Firma Kobo jak zwykle zapewnia nam kosmetyki wysokiej jakości w bezkonkurencyjnych cenach. Te najlepsze znajdziecie w Drogerii Natura.


Kto z nas nie posiada korektora? Mam oczywiście na myśli kobiety :) To ten kosmetyk bez którego nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki, no i jeszcze kredki do brwi :)

Dzisiaj mam Wam do powiedzenia o 3 korektorach, których używają nawet sami wizażyści.



a. KOBO Professional Magic Corrector Mix
Zestaw, który przywraca naturalny koloryt skóry. Dla przypomnienia: jasny odpowiada za lekkie krycie niedoskonałości, różowy niweluje szary odcień cery, zielony zakrywa pajączki, a fioletowy zmniejsza widoczność przebarwień. Można stosować razem lub każdy pojedynczo, dodatkowo produkt nawilża, przez co skóra nie jest przesuszona.






b.KOBO PROFESSIONAL Cream Camouflage Mix
Klasyczny zestaw kremowych korektorów. Zapewnia wysokie krycie, niweluje przebarwienia i wszelkie niedoskonałości. Co dla mnie mało spotykane w tego typu produktach to fakt, że w swoim składnie zawiera olej rycynowy, który jest zbawienny dla naszej skóry. O jego zastosowaniach przeczytacie tutaj. Można stosować razem lub każdy pojedynczo.




c.KOBO PROFESSIONAL Face Contour Mix
Zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy, w nowej udoskonalonej formule. Zawiera cztery odcienie do mieszania lub stosowania pojedynczo – od jasnego beżu po ciemny brąz. Dla mnie to coś zupełnie nowego, ale absolutnie niezbędnego dla osób, które lubią mieć wymodelowana twarz.







Kolejne to coś co przyda się do przywołania wiosny :) Piękne, żywe kolory, które pobudzą nie jedną stylizację :) Zdecydowanie się w nich zakochałam <3 Seria My Secret Polish Nails zawiera 5 odcieni, każdy inny, wyjątkowy :)



To co, na który produkt skusisz się dzisiaj?

Pozdrawiam, Milka

17 komentarzy:

  1. Paleta do konturowania mnie najbardziej przyciągneła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pokazać te korektory mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów muszę zacząć odwiedzać naturę

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe kolory mają te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te lakiery <3 Kupiłabym, ale już raczej nie używam tych zwykłych :))

    OdpowiedzUsuń
  7. kremowe korektory wypadają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze widzę o tych korektorach, numer dwa najbardziej był by odpowiedni dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na wszystkie.Liczyłam trochę na ten nowy rozświetlacz ale zobaczymy czy to będzie fajne..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne te lakiery! Kupiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to wszystkie są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są kolory tych lakierów. Ciekawa jestem jak wyglądają na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno tam nie byłam. Czas się tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mix kamuflaży i konturowania chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te kosmetyki do makijażu od Kobo. Spodobał mi się tez lakier niebieski z brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te korektory najbardziej mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger