Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Fotoobraz od GaleriaDruku.com.pl



Dla mnie kolekcjonowanie miłych wspomnień to naprawdę super sprawa! Szczególnie jeśli robi się to w wersji namacalnej, nie uważasz?

W dzisiejszych czasach każdy ma albo telefon z aparatem, albo zwykły aparat, na którym uwiecznia chwilę. W sumie to zawsze są te dobre chwilę, chyba mało kto robi zdjęcia, które nie przedstawiają czegoś, co będzie potem miło wspominał.


Fotoobraz to super pomysł na zatrzymanie wspomnień na dłużej. Wybór zdjęcia w moim przypadku był trudny, bo każdy miał zupełnie innego faworyta i nie chciał z niego za bardzo rezygnować.
Ostatecznie jednak to ja zdecydowałam się na realizację i zajęcie się wszystkim, także wygrało moje zdjęcie.


Sam obraz ma wymiary 50x70, więc jego wielkość jest naprawdę spora. Zdjęcie wydrukowane jest na płótnie i przybite do drewnianej ramki. Wszystko wykonane z niezwykłą precyzją. Jakość naprawdę bez zarzutu. 

Już jutro jest Dzień Kobiet i to będzie mój prezent dla mamy. Takie proste rozwiązania sprawdzają się najlepiej. Uwieczniajmy to, co piękne, w super formie.

Nie zapominajmy utrwalać tych dobrych chwil. Trzymajcie się ciepło.

Milka

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia, obrazy są to najlepsze pamiątki dlatego trzeba to uwieczniać. Taki obraz to rewelacyjny pomysł na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czadowe ujęcie tego obrazu wyszło! ja wybrałam jelienne ujęcie liście - recenzja i u mnie będzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są takie obrazy :) Sama bym sobie zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie jestem fanką takich rzeczy to ostatnio się do nich przekonałam. Mamy wydrukowane i oprawione nasze zdjęcia z sesji. Wiszą na ścianie i wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdjęcia nadal wkładam do albumu a na ścianach wieszam raczej inne rzeczy ;) Ale każdemu wedle gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie footoobrazy mam ich kilka w domu pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki obraz to niezwykła pamiątka. Długo będzie przypominał o niezwykłych przeżyciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki fotoobraz to świetny dodatek do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały fotoobraz. Idealny na prezent

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale duży fotoobraz. Świetna pamiątka rodzinna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podarowałam od nich fotoobraz teściowej. Jakość wykonania jest świetna. Ma już go dłuższy czas i się nie niszczy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger