Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Najlepsza firma kosmetyczna w Polsce?



Od dużego czasu chodziło mi po głowie to, aby zrobić dla Was research firmy, która oferuje kosmetyki naprawdę dobre i przeznaczone dla różnych typów skóry oraz wieku. Szukałam i znalazłam.
Nie mam pojęcia ile forów przejrzałam, ani ile dokładnie opinii przeczytałam. Przeanalizowałam, nawet kontaktowałam się z dziewczynami o rożnych typach skóry w celu zaczerpnięcia wiarygodnych informacji.

Wybór padł na markę Bielanda. To firma, która swoją siedzibę ma w Krakowie, a działalność rozpoczęła w 1990 roku. Co oferują?


A.Cera wrażliwej oraz młodzieńcza
Do tego typu dobrze sprawdzi się Rose Care. Kosmetyki z dodatkiem róży maja właściwości antybakteryjne oraz detoksykujące, więc właśnie to sprawia, że tak dobrze sprawdza się przy młodej cerze skłonnej do wyprysków. Znajdziecie w niej krem, serum różane. Nie może zabraknąć także wody różanej, a nawet płynu micelarnego.

B.Cera naczynkowa
Tutaj sprawdzi się seria Kasztan. Wzmacnia i uszczelnia ona naczynia krwionośne. Zapobiega powstaniu oraz redukuje pajączki.

C.Cera tłusta i mieszana
Tutaj idealnie sprawdzą się kosmetyki z dodatkiem węgla aktywnego, a więc Bielenda Carbo Detox oraz Bielenda Carbo Detox Biały Węgiel.
Wszystko dlatego, że węgiel oczyszcza skórę z toksyn, zwęża pory, a także zmniejsza wydzielanie sebum. Dodatkowo matuje i nawilża skórę.
W obu seriach znajdziemy maseczki, zarówno te klasyczne, jak i w płachcie, są rewelacyjne. Sama ostatnio miałam okazję je sprawdzić. Dziewczyny polecały także płyn micelarny z białego węgla, a także serum do twarzy.

D. Cera dojrzała
Nie da sie ukryc, że firma szczególną uwagę zwróciła właśnie na ten typ. Znajdziemy tu najwięcej serii. Bielenda Skin Clinic Professional Mezo, a także liniach Bielenda Lift, Camellia Oil, Laser Xtreme, Neuro, Kuracja Młodości oraz Profesjonalna Terapia Wieku. 
Naprawdę jest w czym wybierać. W serii Skin Clinic Professional, która jest inspirowana medycyną estetyczną znajdziemy 3 najbardziej polecane linie: Terapia Korygująca, Odmładzająca oraz Nawilżająca. Wszystkie w bardzo delikatny sposób głęboko nawilżają oraz korygują niedoskonałości skóry. Dla fanek pielęgnacji koreańskiej seria Camellia Oil będzie idealnym rozwiązaniem. Kosmetyki oparte są na olejku kameliowym z wyspy Jeju. 


E. Coś dla fanek naturalnych składników
Bielenda Botanic Formula oraz Bielenda Vege Detox to właśnie serie, gdzie znajdziemy prawie 100% specjalnie wyselekcjonowanych składników. Szafranowy żel do twarzy to coś, co powinna mieć każda kobieta w łazience. Super sprawdza się dla każdego typu skóry. 


Podpowiem, że wszystkie kosmetyki z każdej serii znajdziecie tutaj.


To co, która seria zaintrygowała Was najbardziej? Może już mieliście okazje z jakiejś skorzystać?


Pozdrawiam Milka

14 komentarzy:

  1. szczerze, to nie ma ulubionej, bo duzo polskich kosmetyków są naprawde dobre jakościowo i cenowo równiez mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja wiem? Jakoś tak bardzo szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Bielendą miałam różne doświadczenia. Moja ulubiona polska marka to zdecydowanie Vianek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio całkiem lubię bielendę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem u mnie to różnie bywa i w sumie sama nie wiem od czego to zależy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie używałam Bielendy, więc może skuszę się na któryś z tych elementów z nowej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swojej ulubionej jako tako nie mam, używam różne kosmetyki różnych firm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat mam kilka.bo wiele kest dobrych

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z Bielendy nie miałam zbyt wielu kosmetyków. Nie wiedziałam, że mają siedzibę w Krk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bilenda znana dla mnie. Rzadko kiedy ja stosowałam ale z tego co mialam to były fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że Bielenda króluje, ale rzeczywiście mają fajne serie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja z każdej kategorii mam inną ulubioną markę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię Bielendy, ale nie powiedziałabym, że jakoś do szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie Bielenda jest ok, ale nie mam ulubionej serii jeszcze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger