Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Szafka od Edinos.pl


Uwielbiam proste i jednocześnie designerskie meble. Mają w sobie niezwykła elegancję i szyk.




Ostatnio w mojej szafie zaczęło brakować miejsca na moje wszystkie kosmetyki. Muszę przyznać, że trochę się ich zebrało. Kremy, toniki, szminki, cienie, podkłady zajmują całkiem sporo miejsca.

Zamarzyła mi się toaletka, jednak nie ma opcji na gotową, bo żadna nie mieści mi się w miejscu, które sobie zaplanowałam. Postanowiłam ją więc skompletować. Przejrzałam oferty kilku sklepów i w końcu trafiłam na stronę Edinos.pl, gdzie znalazłam cudną szafkę, co prawda nocną, jednak u mnie nie do końca taka będzie :)


Ich asortyment jest naprawdę szeroki, a już teraz mogę zdradzić, że za taką jakość cena jest bardzo dobra. 


Szafka pochodzi z kolekcji Martis od marki Elior. Cały montaż przebiega szybko, wszystko dzięki klarownej instrukcji.


Wykonana jest z lakierowanej płyty meblowej koloru czarnego. Dzięki swojej nowoczesnej strukturze jest o wiele bardziej wytrzymała niż podobne produkty tego typu. 

Dodatkowo technologia użyta przy produkcji szafki zapewnia mniejszą przyczepność zabrudzeń. Co ważne mebel nie zawiera chloru, metali ciężkich ani związków ropopochodnych, co zapobiega przebarwieniom. Czyści się ją naprawdę szybko.


Szafka nocna jest wyposażona w dwie szuflady rolkowe, które wyposażone są w blokadę, przez co szuflady nie otwierają się samoczynnie. Szuflady są bezuchwytowe, co dla mnie tylko podkreśla ich nowoczesny styl. 


Postanowiłam w jednej szufladzie trzymać wszystkie błyszczyki, szminki, pomadki, kredki oraz tusze, natomiast w drugiej kremy, podkłady odżywki, maseczki.


Szafka idealnie wkomponowała się w wystrój mojego nowoczesnego pokoju, to zdecydowanie był strzał w 10!                  


Pozdrawiam Milka


PS.Czy wiecie, że jedynym oddziałem prowadzącym elektroniczne postępowanie upominawcze jest  Rejonowy Sąd w Lublinie? Jego właściwa nazw to e Sąd. Można załatwić tam wniosek o odzyskanie długu. Co ciekawe korzystać może z niego każdy pełnoletni obywatel zameldowany na terenie Polski. 

14 komentarzy:

  1. Fajna szafka, ma ładny schludny wygląd, a takowe są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna szafka. Kiedyś mialam taka ciemna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda ta szafka, tylko szkoda że widać na niej palce czy plamy dość mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie się prezentuje ta szafeczka

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje ta szafka.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna szafka, mam taka białą

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo poręczna szafka, myślę, że sama by mi się przydała na moje lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobną ale na buty z Ikea :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taki kolor mebli, chociaż mocno łapią kurz i trzeba codziennie sprzątać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. POdoba mi się :) Mnie by bardziej pasowała do pokoju biała :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna szafka :) chociaz ja ostatnio stawiam na biel

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest. Przydałaby mi się taka...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger