Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

#1 Tego nie dowiesz się w szkole!


Wiecie ile fantastycznych, czasem śmiesznych informacji nie dowiesz się w szkole. Postanowiłam wyjść temu na przeciw i zapisywać różne ciekawostki, które wpadły mi w ucho. Dajcie znać czy czymś Was zaskoczyłam :)

1. Serce kobiety bije szybciej niż mężczyzn. 

2. Twitter za swoje logo (niebieski ptaszek) zapłacił 15 tys. dolarów. 

3. Po 6 miesiącach treningu owczarki niemieckie bezbłędnie wyczuwają raka piersi. 

4. Całowanie jest bardziej higieniczne niż podanie ręki na powitanie. 

5. Podobno kac trwa średnio 6 godzin i 30 minut. 
6. Chronofobia to strach przed czasem. 

7. Pierwsze osoby podkładające głos Myszce Miki i Mini byli małżeństwem. 

8. Heterochromia to różnica koloru między lewym a prawym okiem. 

Link do drugiego postu: tutaj


Pozdrawiam.  
Wpis powstał we współpracy z portalem kobieceporady.pl

12 komentarzy:

  1. Najbardziej zaskoczyły mnie owczarki. Nie wiedziałam, że mogą wyczuć raka :o

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz wielu rzeczy nie wiedziałam :-) Właściwie teraz jak czytam jeszcze raz to chyba tylko nr 1 obił mi się o uszy, aczkolwiek chyba jednak nie w szkole :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię dowiadywać się takich ciekawostek :) W szkole już po pierwszych 2-3 latach człowiek w zasadzie nie uczy się niczego ciekawego i pożytecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha na poniedziałek - idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry kac potrafi trwać znacznie dłużej.... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Numer 4 jest lekko szokujący, natomiast nr 5 bardzo przydatny w codziennym życiu :)
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  7. Hahaa to nieźle twitter popłynął :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym kacem to chyba jakaś stara statystyka :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkt nr 5 mnie zaciekawił...następnym razem (gdyby przez przypadek mi się trafiło:P) może to sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mam chronofobię :) Świetny wpis :) Gratuluję ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo u mnie kac zawsze trwa jakieś kilkanaście dni, a nie kilka godzin. Każda sekunda jego trwania dłuży mi się jakby to była co najmniej godzina męczarni. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. super, hiper - lubię takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger