Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Unikalny opis produktu - prosty sposób, by zwiększyć sprzedaż w e-sklepie!



Coraz chętniej kupujemy w Internecie – nie ma się, co dziwić, to bardzo wygodna forma sprzedaży. Wystarczy wejść na stronę, wybrać to, co nas interesuje, zapłacić i czekać na przesyłkę. Czasem zamiast wybrać się do normalnego sklepu, znacznie łatwiej jest nam postawić na e-sklepy. Jednak patrząc na to ile ich jest – ciężko wybrać ten, do którego powinniśmy wejść. Czy można wyróżnić swój sklep na tle innych? Co sprawi, że sprzedaż w naszym e-sklepie się zwiększy?  Wystarczy postawić na opisy produktów, które są podstawowym elementem sprzedażowym! Jakie korzyści niesie za sobą optymalizacja tych opisów?



Opisy produktów mają wpływ na wzrost sprzedaży! 
Odpowiedni opis produktu może mieć wpływ na wzrost sprzedaży w naszym sklepie. Jak to możliwe? Optymalizacja treści przekłada się także na skuteczność kampanii Google Adwords.

Strona, na którą trafi użytkownik w kampanii wyszukiwarki Google ma wpływ na Wynik Jakości, czyli stawki za kliknięcie oraz za pozycję reklam. Treść, znajdująca się na stronie, ma także znaczenie, jeśli chodzi o wyświetlanie produktów w kampanii. Nie możemy sami ustalać słów kluczowych, na jakie dany produkt ma się wyświetlić. Jest to zależne od tzw. pliku produktowego, importowanego ze sklepu, w którym znajdziemy tytuły i opisy produktów. Jeżeli więc zależy nam na wyświetleniach na ogólne słowa kluczowe, np. lalka na prezent, zegarki Tissot promocja, frazy te muszą się znaleźć w opisie produktów. – mówi Aneta Cyrańska z Funkymedia - Agencji SEO/SEM z Łodzi.

Jak widać opis produktów ma realny wpływ na sprzedaż w kampaniach Adwords. Ale ma także znaczenie z punktu widzenia klienta. Odpowiednio napisany pozwala przekonać go do tego, że produkt to rzecz, obok której nie powinien przejść obojętnie. Wpływ mają tutaj też zdjęcia i filmiki, które są świetnym nośnikiem sprzedażowym.

Czemu jeszcze warto postawić na opisy produktów?
Sklepów sprzedających w Internecie np. odzież czy herbatę jest cała masa. Jak się wyróżnić? Jak już wcześniej podpowiadaliśmy – stawiając na dobrze skonstruowany opis produktów. Pełni on funkcję nie tylko wyróżnika, ale przede wszystkim jest nośnikiem sprzedającym dany produkt lub naszą usługę. Wybierając się do normalnego sklepu możemy dotknąć rzecz, którą chcemy kupić, sprawdzić jej wymiary, czy powąchać zapach, jeśli to herbata czy perfumy. W sklepie internetowym niestety tę możliwość tracimy. Dlatego zastąpić ją musi opis produktów – prawidłowo skonstruowany sprawi, że sprzedaż w naszym e-sklepie zwiększy się. O czym należy pamiętać konstruując opis produktu?
Przede wszystkim pisz językiem, który zrozumie odbiorca – inaczej trzeba zwracać się do różnych grup docelowych. Każdy opis powinien być dopasowany zarówno do produktu, który przedstawia, jak i do kupującego. Warto więc postawić na coś, co marketingowcy nazywają językiem korzyści. Dzięki niemu wskazujemy konkretne korzyści, jakie niesie ze sobą zakup danego produktu, przekazujemy informację dla kogo rzeczywiście będzie on przydatny. 
Stawiaj naprawdę – tylko ona się liczy! Opisując produkt niezgodnie z prawdą nie dość, że łamiemy prawo, to jeszcze zniechęcamy do siebie kupujących. Utrata zaufania w sieci może sprawić, że nasz sklep przestanie w ogóle przynosić zyski.
Zaprezentuj swój produkt z jak najlepszej strony – postaw na wysokojakościowe zdjęcia, które powinny dość szybko ładować się na stronie. Pokaż jak rzeczywiście wygląda Twój produkt! Nie kopiuj zdjęć z sieci, tylko zainwestuj we własne packshoty, które zdecydowanie wyróżnią to, co sprzedajesz. 


Co powinno się znaleźć w opisie produktów?
Opis produktu przede wszystkim powinien być tak skonstruowany, by zastąpić kupującemu tradycyjnego sprzedawcę. Dlatego w opisie należy umieścić:
Jak najbardziej szczegółowe informacje odnośnie wymiarów produktu, jego rozmiaru czy wagi – kupujący nie ma możliwości sprawdzić tego osobiście przed zakupem, więc musi taką funkcję spełnić opis
Informacje o tym, z jakiego materiału został zrobiony produkt
Sposób użycia czy metody prania
Warianty kolorystyczne, o ile takie są dostępne
Dane o dostawie, zwrocie i wymianie produktu
Skład oraz wyszczególnione alergeny, zwłaszcza w przypadku kosmetyków oraz produktów spożywczych
Pozdrawiam Ania


6 komentarzy:

  1. Świetna ściąga, która przyda się również do sprzedaży na portalach aukcyjnych używanych rzeczy, bo te opisy pozostawiają wiele do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako klient sklepów internetowych - bardzo zwracam uwagę na opis towarów. Przecież od tego zależy, czy coś kupię! II jeśli raz się "natnę" - wiadomo, że więcej do tego sklepu nie wrócę. Nie można dotknąć, przymierzyć - więc opis powinien być bardzo dokładny i nie mijać się z prawdą.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, fajna ściąga - wydrukować i odhaczać przy pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opisy są bardzo ważne tak więc wpis jak najbardziej przydatny. Szkoda, że jeszcze wielu sprzedawców musi się tego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger