Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

REGENERUM - Regeneracyjne serum do ciała


Po intensywnym lecie, gdzie nasz skóra miała kontakt z różnymi czynnikami zewnętrznymi czas, aby odpowiednio o nią zadbać. Z pomocą przychodzi Regeneracyjne serum do ciała. Czy sprawdziło się? Przekonajcie się sami. 


REGENERUM Regeneracyjne serum do ciała jest w postaci lekkiej pianki, gdzie producent zapewnia o natychmiastowym i długotrwałym nawilżeniu. I zdecydowanie mogę się z tym zgodzić. Co ważne dodatkowo odżywia skórę, a to dla mnie ogromny plus. Skóra pozostaje bardzo delikatna w dotyku przez długi czas i odżywia skórę, pozostawiając ją miękką i jedwabiście gładką, bardzo przyjemną w dotyku.

Serum znajduje się w opakowaniu przypominającym dezodorant, przez co sama aplikacja jest o wiele bardziej przyjazna, wystarczy wcisnąć pstryczek, aby nabrać serum. Czasem odrobinę kremu poleci tam, gdzie nie trzeba, jednak nie jest to przeszkoda w jego użytkowaniu, ani w jego ekonomiczności (wydajności). Dodatkowo jest bardzo poręczne. Cały proces aplikacji jasno opisany jest na opakowaniu.

W opakowaniu zamknięto ekstrakt z nagietka, opuncji, marakui oraz gruszki, których zadaniem jest odpowiednie nawilżenie, a dzięki galaktomanom, która zatrzymuje wodę w naskórku poziom nawilżenia jest dość długo widoczny. Dzięki olejkowi argonowemu oraz awokado skóra jest odżywiona, a dodatek kolagenu sprawia, że skóra staje się odpowiednio ujędrniona.


Jak wcześniej wspomniałam serum ma postać pianki. Produkt ma bardzo lekką konsystencję i dość szybko się wchłania, dzięki czemu nie musimy czekać z ubieraniem Tuż po rozprowadzeniu w dotyku staje się czymś na rodzaj emulsji o przepięknym kwiatowym zapachu. Nie czujemy efektu ściągającej maski, tylko wręcz odwrotnie, coś na miano orzeźwiającej chmurki.

Dostępny jest w wielu aptekach, drogeriach. Za opakowanie o pojemności 180 ml zapłacicie około 26 złotych.

To zdecydowanie preparat dla osób chcących uzupełnić niedobór nawilżenia oraz odżywienia skóry, ale także dla tych, którzy szukają tylko nawilżenia. Idealnie sprawdzi się przy podrażnieniach, suchości. Moje problemy z nawilżeniem są jak na razie niewidoczne. Kojarzycie produkty marki Regenrum, może mieliście już z nimi jakieś doświadczenie?

Pozdrawiam Milka

30 komentarzy:

  1. O samej marce regenerum słyszałam, jednak nie miałam okazji przekonać się o jej skuteczności. Cze oprócz linii do ciała, paznokci i rzęs oferują coś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do sprawdzenia! Pozdeawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z marki korzystam, ale z tego serum jeszcze nie. Chętnie sprawdzę, bo po lecie mam bardzo wysuszoną skórę :/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaczynam właśnie testy, jak na razie zdradzę tylko że zapach mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowa aplikacja, jednak nie znalazłam składu inci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaulinaWu - skład znajdziesz na stronie marki https://regenerum.pl/regenerum-regeneracyjne-serum-do-ciala/

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy produkt, podoba mi się fakt tak innowacyjnej aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za rekomendację - zapamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Od Regenerum miałyśmy wiele produktów, jednak tego jeszcze nie znamy :) Super, że w postaci pianki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam do brwi i rzęs, twarzy i włosów i wszystkie bardzo lubię 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę sprawdzić tę firmę.Nie miałam okazji przetestować.Super że w postaci pianki

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam kilka produktów regenerum i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo słyszałam o Regenerum i słyszałam wiele pozytywnych opinii, ja jednak muszę się skusić na Regenerum do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest na bazie olejku rycynowego, co na pewno sprawi, że Twoje paznokcie będą zdrowsze!

      Usuń
  13. Znam markę, jednak nic z niej nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo slyszalam o tej marce, ale nie testowałam jeszcze zadnego produktu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio moja znajoma chwaliła to serum!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger