Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Olej kokosowy w żelu

Wiele z nas zna działanie oleju kokosowego. To bardzo popularny produkt stosowany zarówno w kosmetyce. jak i w kuchni. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać olej koksowy, lecz w innowacyjnej formie.

Olej koksowy ma dobroczynne działanie odżywcze, redukujące, a także nawilżające. Wszyscy znamy olej koksowy w stałej postaci, zamknięty w szklanym słoiczku. Jak dla uciążliwe było olejowanie włosów tym naturalnym, ponieważ zawsze miałam wrażenie, że są one jeszcze bardziej ociężałe, a na dodatek wyglądały na lekko nieświeże.

Przez pewien czas więc zaprzestałam tego zabiegu. Teraz wiem, że to był błąd, ponieważ nawet jeśli mamy włosy przetłuszczające się to ich nawilżenie jest istotną sprawą.

Jak już nie raz wspominałam nasza skóra, włosy, paznokcie po lecie są wysuszone, łamliwe, szorstkie. Niestety bez odpowiedniej pomocy ich regeneracja będzie trwała bardzo długo, a nawet nasza skóra nie wróci do pełnej kondycji.

Niedawno odkryłam jednak produkt, który także jest olejem kokosowym, jednak w zupełnie innej formie, bardziej przystępnej dla moich włosów, a nawet skóry.

Olej kokosowy w formie żelu to absolutny hit. Taka forma produkty jest o wiele bardziej wchłanialna i korzystniejsza, ponieważ nie pozostawia tłustych śladów, redukuje łupież, a także nadaje im objętości.

Stosowany na powierzchnię skóry z pewnością poprawi jej elastyczność, a nawet barierę hydrologiczną. Jeśli chodzi o twarz to regularne stosowanie zmniejsza zaczerwieniania, redukuje zaskórniki oraz przebarwienia.

Jestem w trackie 1 opakowania i muszę przyznać, że jest bardzo wydajny i posłuży mi jeszcze przynajmniej do końca roku.

Znacie olej w takiej formie? A może jesteście zwolennikami formy tradycyjnej? 

Pozdrawiam Emi

11 komentarzy:

  1. lubie formę żelu,
    fajnie, że sie tak sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kokosem, więc raczej się nie skuszę na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię kokosy ale tego żelu nie znam :) Wydaje się być ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam oleju kokosowego w żelu, może kiedyś wypróbuje bo tradycyjną formę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię taką formę kosmetyku, miałam już oliwkę w żelu. olej kokosowy najczęściej pojawia się a właściwie zawsze gości w mojej kuchni, do ciała rzadziej go używam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokos to coś dla mnie bardzo lubię go w różnych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię kosmetyków o żelowej formie, dlatego myślę że nie spodobał by mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Olej kokosowy w żelu? Mhm, to może być ciekawe. Chętnie bym taki żel wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam o tym produkcie i kusi mnie jego zakup. Lubię to co kokosowe

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tego kosmetyku i jest doskonały na otarcia i siniaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale nawilża i pachnie po prostu obłędnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger