Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

6 cytatów o herbacie


Kiedyś James Burnett powiedział, że  „Herbata ma gorzko-słodki smak, jak samo życie. Dzisiaj do niedzielnej herbaty zapraszam Was do aktualizacji postu z cytatami o naszym ukochanym napoju! Przecież nazwa bloga nie wzięła się z kosmosu ;) 

Jeśli jet ci zimno, herbata cię ogrzeje. Jeśli jest ci gorąco, herbata cię ochłodzi. Jeśli jesteś pobudzony, herbata cię uspokoi. William Gladstone
Każda filiżanka herbaty jest wyimaginowaną podróżą. Catherine Douzel
Jakość herbaty to decyzja, którą podejmują usta. Lu Yu
Herbaty powinny być parzone i wypijane w samotności. C.S. Lewis
Herbata to instant mądrości – wystarczy dodać wody! Astrid Alauda 
Nie interesuje mnie nieśmiertelność, interesuje mnie tylko smak herbaty. Lu Tung 
Pozdrawiam Ola

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam herbaty. Biała, czerwona, zielona, czarna. Aż naszła mnie ochota na wypicie ;) podsuwam Ci jeszcze mój ulubiony cytat: Herbatę się pija, by zapomnieć o hałasie świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytaty o herbacie bardzo fajny pomysł posta. Bardzo lubię herbaty a najbardziej liście które trzeba parzyc w dzbanku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe cytaty. Lubię pić różne herbaty i właśnie w ciszy i samotności

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem fanką wszelkich herbat, zwłaszcza zielonych z dodatkami owoców. Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  5. To idealny post dla każdego amatora herbaty. W tym dla mnie, bo ostatnio jestem jej smakoszem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy amator herbaty z pewnością ucieszy się kiedy do Ciebie zajrzy. Osobiście również lubię czytać wszelkiego rodzaju cytaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cytaty stały się tak popularne, że można je znaleźć na każdy temat. O herbacie już kiedyś czytałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne cytaty. Każdy miłośnik herbaty znajdzie coś dla siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe cytaty, jednak ja nie jestem zwolenniczką herbaty. Uwielbiam kawę i mogłabym ją pić kilka razy dziennie, gdyby była tylko zdrowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jednak bardziej nalezę do teamu kawy, uwielbiam ją

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu trzeba pić herbatę w samotności? Dla mnie najlepiej smakuje w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię czytać posty z cytatami. Trochę tu ich mało 😉 Ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne komentarze o herbacie i do tego całkiem prawdziwe. Uwielbiam pić różnego rodzaju herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbatę uwielbiam pić do jakieś ciekawej książki siedząc pod kocykiem <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger