Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Herbata idealna na Wiosnę!

Ostatnio bardzo polubiłam herbatę z aromatu miodu manka z miętą i kwiatem z pomarańczy.  Słyszałam o niej wiele dobrego i sama postanowiłam wypróbować. Czy mój zachwyt jest słuszny?


Manuka to zielony krzew, kwitnący tylko cztery tygodnie w ciągu roku. Jego ojczyzną jest Nowa Zelandia. Z nektaru jego kwiatów  powstaje niepowtarzalny miód. Co ciekawe Wykazano, że w warunkach in vitro ma on właściwości antybakteryjne. Jednak nie ma swojego zastosowania w medycynie. 

Mięta głownie występuje w Europie. Wiele z nas ma je w swojej małej zielarni. Nie od dziś wiadomo, że napar z mięty (najlepiej gorący) skutecznie hamuje apetyt. Tutaj jednak mięta jest tylko dodatkiem. Jedak herbata jest tak pyszna, że zapominasz o wszelkim pragnieniu na słodkości. 
Dla przypomnienia: Filiżanka naparu z mięty chwilę po posiłku zwalczy ochotę na słodkości.


Kwiaty pomarańczy pochodzą głównie ze wschodniej Azji. Naparz tych kwiatów ma przede wszystkim wysoce skuteczne właściwości poprawiające nastrój i zmniejszające napięcie psychiczne:

Herbata Loyd ma wspaniałe torebki- piramidki i naprawdę jest cudowna. Szczególnie na nadchodzącą Wiosnę. Z góry mówię, że nie wiem skąd producenci czerpią składniki do swojej herbaty. 

A Ty jaką herbatę ostatnio pijesz? Może możesz mi coś polecić? 

Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Herbata to coś co lubię. Opisujesz tu tyle fajnych herbat, że niewidomo na którą się zdecydował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię miodu więc ta herbata odpada. Za to bardzo lubię herbaty ziołowe: pokrzywę, rumianek no i oczywiście herbatę czerwoną, bez której nie wyobrażam sobie dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować ten miód manuka

    OdpowiedzUsuń
  4. O Manuka gdzieś ostatnio słyszałam/czytałam i to miało chyba tez coś wspólnego z miodem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam herbaty firmy Loyd :) Zwłaszcza ich zimową edycję

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię herbaty Loyd - zawsze bardzo mi smakują. Po tę chyba raczej się nie skuszę, bo nie przepadam za miodowym posmakiem. Poza tym muszę dokończyć zapasy moich herbat sypanych, bo trochę się nazbierało :P Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham herbatę :) I tylko kiedy ktoś mi coś poleci muszę spróbować :) Z ta będzie tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że mięta hamuje ochotę na słodycze, chyba muszę się zaopatrzyć, bo zazwyczaj po obiedzie mam straszne ciśnienie na coś słodkiego.
    swojego czasu tak anty-słodyczowo popijałam zieloną herbatę o smaku muffinów truskawkowych - ot, takie działanie psychologiczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi ciekawie. Szczerze mówiąc marzy mi się jakaś odmiana, bo w moim repertuarze herbacianym króluję po prostu czarna wielki liść (marki nie będę reklamować). Być może i na tę się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane, bardzo ciekawa propozycja ze strony firmy LOYD. Generalnie bardzo lubię ich produkty, więc poszukam i tej herbaty

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger