Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Skuteczna reklama to podstawa!

Nie ważne w jakiej branży działaś - marketing to solidny filar, który każda firma, a nawet blog muszą budować, bo inaczej nie osiągniesz zupełnie nic.

Sama wiem po tym blogu, że większość ruchu generują linki wrzucone na Instagramie, czy Facebooku. Dzieje się tak, ponieważ to tam ludzie spędzają większość swojego internetowego życia. To tam odkrywają cos wartego (względem nich) przeczytania.


Za bardzo skupiłam się na blogu, ale to dlatego, że aktualnie znam się na tym najbardziej. 


Jednak jak wiecie często także jeżdżę na różne targi, festiwale, wydarzenia czy to kosmetyczne, modowe, czy naukowe. Tam marketing, dobra reklama mają ogromne znaczenie.

I musi być to coś, co przyciąga uwagę obserwatora, uczestnika.

Dla mnie fajnym sposobem jest ścianka reklamowa łukowa, bo dosyć, że oddziela Cię od innych stanowisk to dzięki niej, a bardziej tym co na niej umieścisz możesz rzucać się w oczy bardziej niż inni.

Dodatkowo kto rozmawia z Tobą na tym stoisku, musi być to osoba otwarta, bo niestety nie raz miałam okazję poznać osoby, od których to ja na danym stanowisku wyciągałam potrzebne mi informację, a to chyba tamta osoba powinna zalewać mnie informacjami.

No i ostatni (wg mnie istotny) czynnik to to co dokładnie zaoferuje Ci firma przy stoisku, bo nie ukrywajmy, że największe zainteresowanie danym stoiskiem jest wtedy, kiedy coś możesz tam zobaczyć, a nawet dostać.

Pozdrawiam Ola

13 komentarzy:

  1. Będąc na targach czy eventach bardzo zwracam uwagę na wygląd stanowisk. Te łukowe ścianki reklamowe wyglądają na prawdę bardzo fajnie i z pewnością przyciągają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście reklama to podstawa, sama lubię jak mogę sie dowiedzieć coś ciekawego o danym produkcie. Czy jeżeli chodzi o restauracje

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że reklama jest bardzo ważna. Ale jeśli chodzi o tego typu targi, to już mnie zbytnio nie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bez kozery się mówi, że reklama jest dźwignią handlu. Bez niej nijak się człowiek nie wybije, ale najważniejsze, żeby to była reklama z pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd, ale i osoby zachęcające do zakupu są ważne. Owszem największą uwagę zwracamy na ścianki czy tła

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś zawodowo spędzałam bardzo dużo czasu na targach. Teraz chodzę wyłącznie na targi książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację! Chodząc po pyrkonowych targach często widzę źle skonstruowane, mało widoczne stoiska, wręcz wciśnięte jak w jakiś kąt. Nie widać ich to i nikt tam nie podchodzi nawet.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak zgadzam się z tobą ! Ja często szukam reklam żeby dowiedzieć się o danym sklepie czy restauracji czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkowitą racje. Ja największą uwagę zwracam na ścianki czy też tła. Wygląd zachęca do zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Reklama, komunikatywny sprzedawca i gratisy to na takich stoiskach jest już połowa sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Reklama jest bardzo ważna, jeśli chce się cokolwiek sprzedać czy zaistnieć. Właśnie ostatnio próbuję się zainteresować budowaniem osobistej marki w mediach społecznościowych. Trudny temat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy takie czasy że musimy walczyć klienta i fakt jest taki że dobra reklama to już połowa naszego sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Reklama w dzisiejszych czasach to podstawa. Bez niej ciężko osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger