Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

KOBO PROFESSIONAL EARTH GEMS EYE SHADOW SET



Absolutnie uwielbiam odważny makijaż, a jak wiadomo do tego potrzebne są odważne kolory. Dzisiaj chcę Wam pokazać jedną z nowych palatek od firmy KOBO, ciekawi? Zapraszam


Pięć wysokiej jakości cieni do powiek przeznaczonych do profesjonalnego makijażu, umieszczonych w magnetycznej palecie wraz z lusterkiem i aplikatorem. Idealne do tworzenia urzekających makijaży dziennych i wieczorowych. Paleta sprawdza się w wielu codziennych sytuacjach.

Będąc na uczelni staram się raczej mieć delikatn makijaż, nie chcę nikogo prowokować (szczególnie wykładowców) swoim odróżniającym się makijażem, jednak idąc na imprezę, urodziny już nie boję się eksperymentować. 

Jakiś czas temu odkryłam właśnie tą paletkę. Zawiera pięć kolorów:


  • Jasny beż, który idealnie nada się jako baza oraz pod sam kącik oka.
  • Ciemny złoty idealnie nada się do lekkiego podkreślenia oka, czy jako wieczorny błysk.
  • Metaliczny róż to kolor,który sprawdzi się zarówno na codzień, jak i podczas imprezy, do delikatnego podkreślenia oka
  • Ciemna oliwka to cień dla odważnych, niezastąpiony podczas imprez, super podkreśla kolor oczu
  • Chabrowy w połączeniu z odcieniem wyżej daje niesamowity, niekonwencjonalny duet. 
Już samo opakowanie jest bardzo eleganckie, w środku oprócz samych cieni znajdziemy lusterko oraz pędzelek dwustronny dzięki czemu możemy wykonać nim nawet odważną kreskę! Jak dla mnie bomba!


Sama pigmentacja jest rewelacyjna, cienie bardzo długo utrzymują się na powiece, a w świetle bardzo ładnie się mienią, taki bardzo delikatny, a jednocześnie z pazurem. Podczas aplikacji wcale się nie osypują, na dodatek są bardzo wydajne.

Koszt jednego cienia to trochę ponad 10 złotych, natomiast kupując ją w tym zestawie zapłacimy 37, dlatego zdecydowanie bardziej opłaca się ją kupić razem :) Dostępne pod tym linkiem.


Jestem zachwycona i mam nadzieje, że zachęciłam niejedną z Was do ich bliższego poznania. Używała któraś z Was cieni od firmy KOBO? Jakie macie z nimi doświadczenie?

Pozdrawiam Milka

15 komentarzy:

  1. Niestety nie używam cieni do powiek. Mam jeden - biały -- i rzadko korzystam. KOBO nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna paletka, chociaż cień chabrowy zupełnie u mnie nie znalazłby zastosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałyśmy nic od KOBO :/ Wielka szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zestawienie! Chętnie zobaczyłabym makijaż wykonany tymi cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze niczego nie miałam od Kobo, jakoś mijam się z tymi kosmetykami. Z chęcią bym przetestowałam te cienie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie kobo mają bardzo dobrą pigmentację, bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieni z Kobo jeszcze nie miałam, ale z tego co czytam pigmentacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię te cienie, świetna pigmentacja i niska cena :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie przepadam za kosmetykami tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie się prezentuje, ja maziałam nimi w drogerii, ale ostatecznie zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam firmę, jednak nic nie miałam z niej. Ładne te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paletka jest zarąbista. Uwielbiam ją. Pigmentacja i trwałość na 5 +

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger