Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Olejek Busajna od OchNaturalnie


Olejek Busajna to coś, co pokochałam od pierwszego użycia.


Dlaczego?
Bo to kompleksowa kombinacja olejów, wyciągów roślinnych oraz maceratów o udowodnionych właściwościach pielęgnujących naszą skórę.

Olejek ma także właściwości przeciwbakteryjne i wirusowe, dzięki czemu super wpłynął na moją problematyczna cerę.

Jak wiecie jestem ogromną fanką produktów wielofunkcyjnych i zdecydowanie ten do takich należy. Super nawilża nie tylko skórę twarzy, ale i cały naskórek.
Dodatkowo super sprawdzi się przy spierzchniętych ustach oraz przesuszoną skórę dłoni, a także stóp.

Olejek Busajna ma skład bogaty w witaminy i składniki mineralne.
Zawiera witaminy A, B1, B2, B6, D, E i F, a także posiada dużą zawartością omegi 3, 6 oraz 9.

Olejek jest bardzo wydajny, już niewielka ilość starczy, aby prawidłowo użyć go na powierzchni skóry. Moja skóra zdecydowanie stała się po nim bardziej odżywiona i ujędrniona.
Moje pory nie są zatkane, a skóra wygląda każdego dnia coraz lepiej. Dodatkowo przy mojej rozstępowej skórze widzę ogromną poprawę.

Zdecydowanie polecam <3

Pozdrawiam Milka

13 komentarzy:

  1. Tyle witamin w jednym olejku, ciekawie sie zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ciekawe... Zachecasz by go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótko i na temat - takie posty uwielbiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nigdy go nie miałam muszę to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również lubię wielofunkcyjne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam olejków, ale te witaminy zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super informacje :) Uwielbiamy różnego rodzaje olejki, więc na pewno skorzystamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie wielofunkcyjne produkty. Olejek znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega olej! Kiedyś lubiłam olejować włosy i pamiętam kupowałam gotowy miks 7 olejów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie znam tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam olejków, sama nie wiem czemu, ale w końcu muszę się przełamac i zacząć z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam jeszcze takiego olejku. Zaciekawiłaś mnie ale muszę poszukać więcej informacji.
    Żałuję, że nie przedstawiłaś go na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger