Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

SENSIQUE ULTRA SHINY LIPS


W ostatnim czasie bardzo polubiłam błyszczyki, są delikatniejsze i bardzo subtelnie podkreślają kobiece piękno.



Błyszczyk do ust polecany dla osób o cerze wrażliwej. Nawilża i pielęgnuje nawet najbardziej wrażliwe usta, nadając im lśniący kolor. Nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Także to idealne rozwiązanie dla osób dbających o naszych małych przyjaciół, czyli także dla mnie :)

Ogromny plus za aplikator, który jest zgrabny, dzięki czemu łatwo uzyskać ładne i estetyczne wykonanie, bo jednak nie ukrywajmy, że czasem zdarzy nam się wyjechać poza kontur naszych ust.

Błyszczyki dają piękny błyszczący efekt, co naprawdę ślicznie podkreśla resztę makijażu. Ślicznie mienią się w słońcu. Niezależnie od koloru uzyskasz naprawdę śliczny efekt. Dostępny jest w 12 odcieniach:
  • 101 PINK CAMI
  • 102 PURE CHROME
  • 103 CANDY
  • 104 SPARKLE NUDE
  • 105 SWEET DREAMS
  • 106 STOLEN KISS
  • 107 ICY PINK
  • 108 MAGIC SPARKLE
  • 109 NUDE DREAM
  • 110 LOLLIPOP
  • 111 RUSSET
  • 112 DUSTY ROSE. 

Ja do przetestowania otrzymałam 3 (112,109 oraz 107). Moim ulubionym jest 109, który daje efekt delikatnego brązu padającego ciemne złoto. 

Za jedną sztukę zapłacicie około 11 złotych, jednak wiem, że teraz upolujecie ja na promocji za niecałe 9 złotych, myślę, że warto!

Zdecydowanie polecam każdej dziewczynie, niezależnie od wieku. A już szczególnie dla tych najłodszych, które dopiero zaczynają swoja przygodę z makijażem. Nauczyciele nie będą się czepiać, a Ty uzyskasz piękne i jednocześnie naturalne usta.

Pozdrawiam Ania

16 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam błyszczyki😍 może ich nie stosuję ale widzę jak bardzo pięknie pasują do makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja s mogę mieć ich pełno bo albo zgubie albo mam w aucie albo w 3 różnych torbach 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrosłam z błyszczyków. Preferuję pomadki - zwykłe i w płynie, choć jedyną w płynie, jaką miałam, to zgubiłam gdzieś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym zobaczyła jak wyglądają one na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałyśmy na Instagramie :) Chyba właśnie polubiłyśmy błyszczyki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety błyszczyki się u mnie nie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie się niestety nie sprawdziły. Jakoś dziwnie się rolowały na moich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Od czasu do czasu i ja lubię sięgać po błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie jestem zwolenniczką pomadek błyszczyków i innych rzeczy które nakłada się na usta, także nie dla mnie.. Chodź kolorki mają ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię błyszczyków, zdecydowanie chętniej sięgam po matowe pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio sięgam po błyszczyki na odmianę matowych pomadek lub też na nie dla lepszego komfortu.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam te błyszczyki, są bardzo komfortowe i pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię błyszczyki, chętnie zwrócę na nie uwagę będąc w Naturze. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorki bardzo ladne,ale jednak
    wolę pomadki 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię te błyszczyki. I do tego ten zapach..Jest super.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger