Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Krem do cery wrażliwej z olejem konopnym



Jak wiecie moja skóra jest bardzo wrażliwa, znalezienie kremu często jest dla mnie nie lada wyzwaniem.


Niedawno przeczytałam, że do cery wrażliwej dobrze sprawdzą się kremy z dodatkiem oleju konopnego i tak trafiłam na krem od ekokrem

Delikatny krem do twarzy dedykowany głównie osobom o bardzo suchej, wrażliwej skórze skłonnej do podrażnień i alergii. Nie zawiera substancji zapachowych, a użyte w recepturze naturalne związki nawilżające i natłuszczające czynią go bezpiecznym kosmetykiem dla cery wrażliwej. Kombinacja substancji takich jak masło shea, olej konopny, hydrolat lipowy, D-pantenol czy alantoina pielęgnuje wrażliwą skórę, łagodzi podrażnienia, działa hypoalergiczne i silnie nawilżająco. Ponadto zawarty w kremie skwalan, olej arganowy, witamina E oraz kwas hialuronowy spowalniają procesy starzenia się skóry, przywracając jej sprężystość oraz miękkość. Krem zawiera naturalne filtry UV.

To zapewnienia producenta i nie da się ukryć, że muszę się z nimi zgodzić. Idealne nawilżenie, moja skóra jest super odżywiona oraz nawilżona, suche skórki praktycznie już nie istnieją. 

Pierwszym składnikiem kremu jest hydrolat, który moja skóra lubi bardziej niż ja czekoladę:
Woda (hydrolat) lipowy, olej konopny, olej ze słodkich migdałów, olej arganowy, olej jojoba, masło Shea, D-pantenol, gliceryna roślinna, kwas hialuronowy, wosk emulgujący, skwalan, witamina E, alantoina, konserwant Leucidal Eko.

Sami przyznacie, że skład jest rewelacyjny. Dodatkowo nie zawierają SLS, SLES, szkodliwych parabenów, silikonów, syntetycznych barwników i substancji zapachowych, chemicznych filtrów UV. 

Krem zamknięty jest w ślicznie ozdobnym tekturowym opakowaniu, dzięki czemu idealnie sprawdzi się także jako prezent. 

Krem ma lekka konsystencję, a pomimo bogatego składu nie pozostawia tłustej warstwy oraz, co bardzo ważne dla mnie nie wpływa na pojawianie się dodatkowych wyprysków. Produkt zdecydowanie znacznie poprawił stan mojej skóry, nie uczulił mnie.

Za opakowanie cena 50 ml airless wynosi tylko 40 zł. Myślę, że za krem z takim składem, pojemnością jest rewelacyjna!


Stosowałyście kosmetyki Ekokrem? Możecie coś polecić?

Pozdrawiam Milka


20 komentarzy:

  1. Nie znam Ekokrem, ale już więcej wiem po Twoim wpisie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam kosmetyków z Ekokrem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałyśmy żadnego produktu z olejem konopnym. Najwyższy czas na przetestowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym przetestować ten krem ze względu na zawartość oleju konopnego! :)
    Markę Ekokrem znam od niedawna.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam Ekokrem i lubię kosmetyki tej firmy :) Tego nie miałam, ale z pewnością jest wart polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam inny wariant kremu tej marki. Fajny był :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie się raczej nie sprawdzi, ale fajnie, że Ty jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mogę Ci nic polecić. Bardzo ładne opakowanie tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skład rzeczywiście godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Skład bogaty, jeszcze nie miałam okazji poznać tego kremu, ale z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nic nie stosowałam z kosmetyków Ekokrem. Widzę że warto przyjrzeć sie ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie dość duża cena. ale krem naprawdę fajny, do mojej cery idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam cery wrażliwej ale myślę, że i mi również ten krem by się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tej marki, a krem wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie stosowałam, ale skład kremu rzeczywiście zachęca do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam marki, ale lubię kosmetyki z olejem konopnym. Miałam kiedyś taki fajny czeski krem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o nim wiele dobrego. Ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post dear! Greetings from Turkey
    You have a nice blog.
    I follow your blog can you follow mine?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger