Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

SENSIQUE SENSITIVE SKIN TOP COLOR EYESHADOW



Jak znaleźć cieni idealne do twojego typu skóry? Czasem naprawdę ciężko, jednak Drogeria Natura jak zwykle wychodzi naprzód. 

Aksamitne cienie do powiek, które charakteryzują się wyjątkową trwałością i wydajnością. Pokrywają powiekę głębokim kolorem i są łatwe w aplikacji. Polecane dla osób o cerze wrażliwej. Nie zawierają składników pochodzenia zwierzęcego.


No i nie da się nie zgodzić z opisem, to opis bardzo dobrej jakości cieni do powiek.

Cienie zamknięte są w plastikowe opakowanie w formie koła. Jeśli chodzi o ich pojemność to znajduje się w nim aż 12 ml cienia.

Samo nakładanie jest bardzo proste, cienie nie sypią się  i na dodatek są super napigmentowane. Można z nimi stworzyć cuda. Super przylegają do powieki i nie krusza sie w trakcie użytkowania, a to bardzo ważna cecha.

Wszystkie kolory, które otrzymałam są raczej ciepłej tonacji, z wyjątkiem cudnego szarego, którego zdarza mi się używać jako rozświetlacz. O i przy okazji sami widzicie, jak wielofunkcyjne są kosmetyki od Sensique, o czym już w ostatnim czasie pisałam.


Cienie dostępne są aż w 20 odcieniach (pogrubione to te, z które miałam okazję poznać osobiście):
  • 213 BLACK VELVET
  • 214 CRYSTAL CORAL
  • 215 VOLCANIC STONE
  • 216 PRECIOUS THING
  • 217 HEATHER FIELD
  • 218 ROSY TAUPE
  • 219 SUMMER DUSK
  • 220 DARK COCOA
  • 221 BURNED BEIGE
  • 222 SAPPHIRE
  • 223 SILVER REFLECTION <3
  • 224 GOLDEN GIRL
  • 225 ROSE GOLD
  • 226 PINK EUPHORIA
  • 227 SWEET LOVE
  • 228 BURNED ORANGE
  • 229 GOLDEN APRICOT
  • 230 FULL OF GREEN
  • 231 CHAMELEON
  • 232 CHAMPAGNE GOLD
Pakowane są pojedynczo, dzięki czemu możemy spokojnie schować je do naszej mini kosmetyczki i ewentualnie poprawić się w ciągu dnia, chociaż u mnie jeszcze nigdy nie było to koniecznie. Paleta barw jest ogromna i bardzo mnie kusi, a cena także jest atrakcyjna, ponieważ za 1 sztukę zapłacimy około 11 złotych (teraz trwają promocję, więc upolujecie  je taniej).

Kto już korzystał? Jakie są Wasze doświadczenia? Koniecznie pochwalcie się w komentarzu.

Pozdrawiam Ania 

16 komentarzy:

  1. Rewelacyjne kolorki! :) Z chęcią byśmy je przygarnęły do swojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do czynienia z tymi cieniami, ale zdecydowanie bardziej wolę paletki niż pojedyncze cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam pojedynczy cień z tej serii, ale jeszcze go nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych cieni, ale kolory bardzo mi się podobają więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne...ja uwielbiam cienie matowe.
    Natalua

    OdpowiedzUsuń
  6. Niczym się nie pochwalę, bo nie znam! Cień do powiek mam jeden - biały - i rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie pojedyncze cienie do oczu, bowiem gdy nie potrzebujemy całek palety, kupimy dany cień i mamy na długo.. ;) Z tej firmy jednak jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie piękne kolory, dodaje do mojej wish listy!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te cienie, no i mają świetną pigmentację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te cienie są super, mam dwa i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory są śliczne. Nie miałam żadnego, jednak może kiedyś kupie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolorki, ale jednak wolę cienie w kredce 😁

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka propozycji tych cieni i bardzo je polubiłam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger