Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!

Chcesz oszczędzać na kosmetykach? Jest na to prosta rada!
Każda z nas uwielbia kosmetyki i nie lubi za nie przepłacać. Oszczędzaj na zakupach i zamawiaj produkty Avon ze zniżką. Oprócz oszczędności pieniędzy, zaoszczędzisz także czas, bo robisz to nie wychodząc z domu. Zostań Konsultantką Avon i korzystaj z wielu dodatkowych możliwość, jakie daje bycie częścią społeczności AVON. Sama rejestracja jest szybka i zajmuje dosłownie chwile! W ramach rejestracji otrzymujesz pakiet na start, a także zniżkę nawet do 40% w stosunku do ceny katalogowej. Nie zastanawiaj się, kliknij w zdjęcie o zostań częścią największej społeczności kosmetycznej w Polsce!

Vitamin C Collagen Boost Moisturiser

Witamina C to substancja powszechnie stosowana w preparatach kosmetycznych. To znany przeciwutleniacz, który chroni naszą skórę przed szkodliwym działaniem promieniowania UV oraz czynników zewnętrznych.

Badania pokazały, że obecność witaminy C w codziennej pielęgnacji skóry zmniejsza niekorzystny wpływ czynników zewnętrznych. Ponadto witamina C to niezastąpiony produkt do prawidłowego przebiegu produkcji kolagenu w skórze, a jak wiemy kolagen jest niezbędny, aby zachować jędrność skóry.

Bedąc mała mam kupowała mi taką mać w aptece, jednak teraz w ogóle mi nie służyła. Szukałam dobrego zamiennika, a znalazłam produkt 100 razy lepszy.  Mam tu na myśli Vitamin C Collagen Boost Moisturiser. Myślę, że to zasługa Organicznej Wody Kwiatowej zamiast wody, która dodatkowo wzmacnia terapeutyczne działanie kremu oraz sprawia, że pachną one naturalnie pięknie. Nie można tu też nie wspomnieć o kompozycja czterech zimnotłoczonych olei : Tamanu, z nasion Malin, Róży oraz Granata zapewnia odżywczą dawkę witamin i kwasów tłuszczowych.

Już po pierwszym użyciu czułam znaczną różnicę. Bardzo szybko regeneruje, moje skóra zdecydowanie jest bardziej rozświetlona, mniej zmęczona.  Zdecydowanie nadaje się do każdego typu skóry, ponieważ stosuję ją ja (cera sucha) oraz moja siostra (cera mieszana).

Zauważyłam także zmniejszenie przebarwień i nie muszę już używać kremu tonującego. Wypryski nie istnieją :) U mojej siostry zmniejszył widoczność naczynek.

Ogromnym zaletem kremu jest jego wydajność (używam prawie 2 miesiące a wygląda jakbym dopiero co otworzyła) oraz przepiękny zapach. Serdecznie polecam Wam krem Mayka Skincare, na pewno się nie zawiedziecie. 
Pozdrawiam Milka

17 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja, choć trochę za mało zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kremik to nawet bym sobie poużywała. Ale mam w sumie obecnie krem Nivea, który mnie jeszcze nie zawiódł, a wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra bardzo lubi produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że produkt okazał się wydajny :) Musimy znaleźć coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko co z witaminą C kocham i moja skóra też.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wit C podobno swietnie radzi sobie walce ze smogiem więc chętnie po nia sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamina C ma super działanie. To jedna z niewielu substancji o udowodnionym naukowo działaniu. Warto używać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo dobrego naczytałam się o tym kremie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już czytałam o tym kremie i jestem zaintrygowana...może byłoby to rozwiązanie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witamina C jest dobra na wszystko :) Jestem ciekawa tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam wcześniej styczności z ta marką, szczerze rzadko używam takich kremów, ale przydało by mi się wprowadzić taką witaminę do mojej pielęgnacji:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować, bo ostatnio moja cera wygląda na wiecznie zmęczoną :( A jak wiadomo każda kobieta chce wyglądać pięknie, radośnie i mieć rozświetloną cerę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam styczności z tym kremem, nie znam tej marki niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie wydajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Porządnie zachęciłaś do tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Do herbaty i nie tylko , Blogger